• Oké, ik heb een klein probleem met het vinden van leuke stories. Aangezien ik geen behoefte heb aan Harry Styles, Justin Bieber, One Direction (ookal zijn ze lekker), voetballers of andere beroemdheden stories heb. En 7/10 stories over beroemdheden gaan zit ik vast. Wel zou ik iets gebaseerd op een film of boek willen lezen. Thanks voor de mensen die willen helpen (of promoten, hoe je het ook wil noemen). *Alsjeblieft ook geen Twilight verhalen, ik heb er teveel gelezen. Twilight-break.

    *EDIT

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 18:46 ]


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Ik schrijf een storie over een meisje dat geesten kan zien, misschien vind je dat wat?

    http://www.quizlet.nl/stories/78504/anders/


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    Difference


                      “You know I can't trust you.”




    *Beetje fantasy (onrealistisch), onbekende personen, romantiek.
    *Het verhaal is nog maar pas begonnen, dus er zijn nog niet veel hoofdstukjes.
    *Klik hier voor het verhaal.
    *Enjoy!


    LEGGO!




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.


    Soundtrack: Going Out Tonight

    *Neem een abo
    *Ik post ong. 4 deeltjes per week van 300-400 woorden
    *Geschreven in het Nederlands, af en toe een Engels woord tussendoor

    Dancing Is All I've Left


    Het is een verhaal met streetdance, onbekende personen, drama, actie en romantiek


    *vanwege een klein technisch probleem schrijf ik vanaf de 25e pas weer verder^^

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:20 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...

    De vernieuwde versie



    I'm the mystery behind the mask
    My name? Mystery


    ~Daughter of a Black
    ~Understood by no one except him


    The soundtrack



    The Mystery Behind The Mask (o.a. Fred Weasley)


    Happy Birthday my Potter!

    The past of my dear Claire



    De Professor Hershel Layton, zeer gewaardeerd in het oude London, lost mysteries op mijn zijn trouwe metgezel Luke Tritton.
    Hershel, wier vroegere liefde Claire omkwam bij een explosie van een tijdmachine, heeft nooit een andere liefde gevonden. Als hij jaren later een schim van haar tegenkomt, waar hij nogmaals van afscheid moet nemen, besluit de professor meer te weten te komen over het verleden van Claire. Hij stuit op allerlei raadsels over haar verleden en vraagt zijn jonge vriend Luke om te helpen. Op het moment dat het spoor dood loopt, komen ze schokkende feiten tegen over Claire. Hershel is in de war, zo kende hij Claire niet! Vanaf een afstandje kijkt Luke naar zijn mentor, die tegen beter weten in verder gaat met zoeken omdat hij niet kan geloven en aanvaarden dat Claire die misdaden heeft begaan. Als inspecteur Chelmey twijfelt aan Herhsel's geestelijke vermogens als alle bewijzen pleiten voor Claire's schuld, vind Luke een oud schrift die alles doet veranderen...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Madelaine Alice Wright & Trishan Wright:
    Ze zijn slim en behulpzaam maar kan ook sluw en arrogant zijn als je hhen boos maakt dan heb je echt problemen en dan zou ik in de nacht maar wakker blijven, ze zijn broer en zus en doen altijd alles samen en zijn dan ook erg close.
    Madelaine is 15 en Trishan 16.

    De ouders van Madelaine en Trishan zijn om het leven gekomen. Ze weten niet hoe want ze kwamen terug van een feestje en toen ze thuis kwamen waren ze verdwenen.
    Dus gaan ze naar een internaat. Sinds zij er komen zijn de mensen ziek, overspannen, gestrest, chagerijnig en verwijten hen alles. Madelaine en Trishan weten het allemaal niet meer, en proberen uit te zoeken wat er aan de hand is en hoe hun ouders om het leven zijn gekomen.

    START MET 10 ABO'S


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.