• Ik ben een story aan het maken over twilight.

    Matilda kwam er achter dat ze in een wolf kan veranderen op haar 14e. Haar zus en ma accepteren wat ze is. Als ze wolf is – is ze vaak in het speeltuintje te vinden waar ze dan met Embry speelt. Als Steffani en Matilda gaan voetballen in de speeltuin schopt Matilda per ongeluk tegen het hoofd van Embry aan en probeert de bal terug te krijgen. Hij geeft de bal niet terug en begint er een spelletje van te maken. 3 jaren later is ze beste vrienden met Embry en woont hij bij haar in huis, niet als vriendje maar als stief Broertje. Haar ma en zijn Pa zijn samen gaan wonen en Embry komt ook bij hun wonen. Op een dag neemt Embry haar mee naar zijn vrienden omdat zij ze graag wil ontmoeten, wat gebeurt er als zij het geheim van de jongens ontdekt? Wat gaat er gebeuren als er een gevecht komt tussen de vampieren en de wolfen? Wie blijven er leven en wie niet?


    naam is gekozen! thanks allemaal!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 15:34 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    This could ruin our bond
    Finding out about a terrible secret

    Ik heb echt geen inspiratie...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    eindelijk iemand die aan komt zetten met een titel! meer mensen?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    iemand?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    She wolf?
    Iets beters weet ik echt niet:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    iemand anders?! ik wil een titel hebben!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Op je twaalf zou je nog niet kunnen veranderen. Enneh, ik weet echt geen titel. Bedenk er anders zelf een, als je er zonodig een wilt.


    Ex astris, sciencia

    dat is het probllem! ik weet niks! en trouwens ik kan het altijd nog veranderen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Another Twilight fanfic


    26 - 02 - '16

    Who stays alive?
    Wolf and I
    Hungry like the wolf
    Betrayal Of Hearts

    Het zijn gewoon wat lyrics, behalve de bovenste, maar zo gauw wist ik niks beters ^^


    “Love is a contradiction.”

    The Kill?
    Fallen Night?


    The odds are néver in our favor.

    A she wolf story?


    I'm just being myself. I'm not going to change, just because you don't like it.

    mensen ik heb een poll aangemmakt daar mogen jullie stemmen op de beste titel. ik kan niet kiezen welke.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    'So, I'm not the only one?'
    'My brothers and me'
    'My secret, your secret'

    Hmmm, we weten ook niet zoveel over het verhaal natuurlijk...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    ik heb al een naam gekozen! thanks allemaal!(Y)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.