• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:32 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Teletubie schreef:
    [Dus, Derek heeft Selena gestopt met snijden Cat gaat haar arm gaan afspoelen en de rest staat in de deur, voor mij niet verwarrend xp]


    [Yeah, tot zo ver was het mij ook duidelijk xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Teletubie schreef:
    [Dus, Derek heeft Selena gestopt met snijden Cat gaat haar arm gaan afspoelen en de rest staat in de deur, voor mij niet verwarrend xp]


    [ nee ik bedoel bij dat stukje dat HurtedHeart als laatste schreef. tot daar klopt het volgens mij]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [isgoed, ik heb mijn stukjes aangepast aan haar stukje]

    HurtedHeart schreef:
    [De 'S moet een N zijn]
    Selena Claire Sensorene.
    'Dat was toch ook de bedoeling?' Gromde ik haar toe terwijl ik met de 'S begon.

    Vervolg.
    Ik doe mijn gave op Cat zodat ze op de grond valt en trap de scherf weg. Als ik mijn blik afwend stopt ze met schreeuwen. Ik wordt opeens vastgegrepen door Derek en grom. Hij leid pijn. Dat heeft iedereen die mij aanraakt. 'Jullie doen geen mensen pijn. Ik wel.' Sis ik naar Catherine. Ik probeer me los te trekken maar Derek is te sterk. Tranen komen uit mijn ogen.


    [okee dus hier verder?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb alle scherven opgeraapt toen Selena werd vastgepakt door Derek]

    Cat Lincon
    Vlug liep ik met alle scherven naar de keuken. Ik pakte papier en stopte het erin. Daarna liep ik naar de vuilbak en liet het vallen zodat het helemaal vanonder lag. Daarna keek ik naar de MON op mijn arm. Waar zat ik met mijn gedachten ? denk ik in mezelf.

    Ali Jones

    Ik loop naar Derek die Selena vast heeft. 'Selena, je kan het wél beheersen! in de keuken deed je het alleen op mij en net alleen op Cat! Je kan het wél!' zeg ik bemoedigend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Ik gromde. Wat steken gingen er door me heen, maar dat was ik gewend. Ik keek bleef aan aankijken. 'Stop met die 'zelfmedelijden' en doe normaal,' snauwde ik half. Wie de bal kaatst..

    [Ik weet niet meer wie allemaal tegen Derek over dat zelfmedelijden begon]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Derek Souza

    Ik gromde. Wat steken gingen er door me heen, maar dat was ik gewend. Ik keek bleef aan aankijken. 'Stop met die 'zelfmedelijden' en doe normaal,' snauwde ik half. Wie de bal kaatst..

    [Ik weet niet meer wie allemaal tegen Derek over dat zelfmedelijden begon]


    [haha dat was Ali ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [haha dat was Ali ;p]


    [En nog een paar ;d dat weet ik zeker het was meer dan 1 persoon]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik liep door de gang naar het kantoortje van de dokter. Raar dat het open bleef maar dat boeide niet. Ik ging naar binnen en zocht de EHBO doos. Ik ging neerzitten in de hal op de grond en begon mezelf te verzorgen.

    [Ik wil trouwens zo naar bed.. Dus kan ik Derek zo naar z'n nest sturen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Ik wil trouwens zo naar bed.. Dus kan ik Derek zo naar z'n nest sturen?]


    [ik wil eigenlijk ook wel slapen dus zullen we alles even snel afronden?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [ik wil eigenlijk ook wel slapen dus zullen we alles even snel afronden?]


    [Ja, maar dan moet poppetje van Selena wel even reageren xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Ja, maar dan moet poppetje van Selena wel even reageren xd]


    [haha yup]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered