• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:32 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vervolg. Selena

    Ik zie Ali naar me toe kruipen met een verdovingsmiddel spuit. 'Nee Ali niet doen. Dat stopt ht niet het moet natuurlijk zijn.' Gil ik snel voordat ze het in mijn arm spuit. Ik druk mijn vingers nog harder op mijn slapen en begin pijn te krijgen. Mooi zo. Nog ven zo doorgaan


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    Ik laat de spuit vallen. Ergens vertrouw ik Selena toch. Ik kijk naar Selena en zie dat haar ogen al wat waziger worden. De pijn neemt af. Ik draai me om en strompel naar Juléan die ook weer wat bijkomt. Ik pak snel zijn hand kijk naar en Selena terwijl de pijn steeds minder wordt.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 2:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ali Jones

    Dan verdwijnt de pijn helemaal en zakt Selena op de grond. Ik en Juléan staan voorzichtig op en lopen naar Selena toe. Juléan tilt haar open, en met zijn 2 -3- en lopen we naar de meisjeskant. Ik doe Selena's deur open en Juléan legt haar in bed en stopt haar in. We doen de deur weer dicht. Ik geef Juléan nog snel een kusje en verdwijn dan in me eigen kamer en ga slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    Ik voel alles wazig worden zo wazig ik voel mijn gave terug trekken net als de woede en de pijn. Ik voel hoe ik door zwart omringt wordt. Het voelt veilig. Het is veilig veilig voor mijn vrienden.

    Juléan Claire Sensorene
    Ik kruip naar Ali toe en voel hij de pijn verdwijnt ik pak haarvast en geef haar een kus op de mond ik stop mijn gevoelens voor haar in die kus en dat is ook te merken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Nergeer mijn andere stukje maar even]

    Ali jones

    Dan is de pijn ineens helemaal weg. Julean kruipt naar me toe en kust me volovergave op mijn mond. Ik trek hem dichter naar me toen en laat mijn hand door zijn haar gaan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 13:31 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hey, uhh,..ik heb teveel gemist in die korte tussentijd...maar Des is nog bewusteloos en ligt nog onder aan de trap bij de jongenstrap shit hal weet ik ;'t uhh...Als ik later terug kom moet iemand Des even wakker zien te krijgen aangezien ze bewusteloos is ;x]



    [Maar das dan vaag, aangezien iedereen uit zijn eigen al uit het bewusteloze is gekomen.. als ze zolang nokkie is.. kan je het dan niet al bijna een coma noemen ? XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Ahahah, Eigenlijk wel. Urgh check wel ff maar hoelaat is het nou daar enzoo? o.O ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Weet ik veel.. Ochtend ofzo? xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Met hoofdpijn word ik wakker. 'What the fuck doe ik hier?!' Ik lig onderaan de trap in de hal. Veel kan ik niet herinneren alleen nog dat Selena de gave niet kon beheersen en dat ik barstende koppijn kreeg waardoor ik weer met van alles begon te gooien. Hmm ik moet mijn gave echt onder controle zien te houden. Langzaam sta ik op. Loop naar de keuken om een paracetamol te halen en ga dan naar boven. Even een frisse douche nemen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ja daar ging ik al vanuit hahaha]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Na het douche voel ik me een stuk beter. Ik kleed me aan, zet lichtjes make up pak mijn teken spullen, Ipod en Blackberry enloop naar buiten. 'Even een frisse neus halen.' Eenmaal buiten klim ik de boom in, zet mijn muziek aan, zing rustig mee en begin te tekenen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Duss er is weer een soort tijdsprong geweest en nu is het ochtend?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    [Duss er is weer een soort tijdsprong geweest en nu is het ochtend?]


    [Die is er toch elke keer als we in et echt geslapen hebben dat et van nacht naar ochtend gaat ? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Jaa zoiets weet 't ook niet meer xD laten we het daarop houden.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.