• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 15:32 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Midna schreef:
    (...)

    [Die is er toch elke keer als we in et echt geslapen hebben dat et van nacht naar ochtend gaat ? ;d]


    [oja haha sorry ben beetje in de war ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hahaha raakt iedereen xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Derek is beetje lui geworden met aankleden betreft]

    Derek Souza

    Ik rekte me uit en ging op staan. Ik keek naast me en zag dat Will nog sliep Als die in bed ligt.. Ik pakte een broek en liep naar de douche om me eigen te douchen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Langzaam word ik wakker. Als uit bed stap zie ik dat Cat nog slaapt. Ik besluit eerst maar eens een douche te nemen en pak me spullen. Als ik weer klaar ben en me kamer in loop zie ik dat ik nog steeds Juléan's shirt en sportbroekje in me kamer heb liggen. Ik pak ze op en loop naar de jongenskant. Ik klop voorzichtig op de deur van zijn kamer en doe de deur open. Hij en Alex slapen nog. Ik grinnik zachtjes. Juléan ziet er echt schattig uit als hij slaapt. Ik leg de spullen op zijn bureau, geef hem een kusje op zijn voorhoofd en loop stilletjes de kamer weer uit.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 13:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Ik draaide de kraan uit en droogde me af. Trok me boxer en broek aan en liep uit de badkamer.

    [Kies jij maar of ze elkaar tegen komen ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Net als ik de kamer uitloop bots ik tegen Derek op die net uit de badkamer komt. 'Sorry,' mompel ik en wil weer verder lopen maar bedenk me dan ineens iets, 'Oja, Derek ehm het spijt me van gister, van toe je weer mens werd. Het was niet me bedoeling dat je meer pijn zou krijgen, ik dacht juist dat het misschien minder zou worden,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik ga even boodschappen doen, ik ben er weer over een halfuurtje, Des is gewoon in gedachte verzonken aan het tekenen in de boom xx]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Toen ik bijna bij me kamer was botste Ali tegen me op. Ik hoorde haar sorry mompelen. Ze wou verder lopen maar draaide zich om. 'Oja, Derek ehm het spijt me van gister, van toe je weer mens werd. Het was niet me bedoeling dat je meer pijn zou krijgen, ik dacht juist dat het misschien minder zou worden,' zei ze bijna fluisterend. Ik mompelde dat het al goed was en liep verder naar me kamer. ik legde de spullen daar weer neer en liep naar beneden. Ik keek om me heen maar zag niet veel mensen. Ik liep naar de keuken en pakte een appel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik was verder gelopen naar me kamer en zag dat Cat nog steeds sliep. Ik pakte me iPod en deed de oortjes in. Al neuriënd liep ik naar beneden. Er was niemand in de vrijetijdsruimte dus ik liep maar door naar de keuken. Daar zag ik Derek een appel eten. Me maag knorde zachtjes en ik besloot ook maar een appel te eten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    Ik schrik op en snel mijn kamer uit. Ik doe snel mijn panda muts op en een shortje met een hempje. Ik loop naar beneden en maak een tosti in de keuken. Ik ga weer naar een stoel toe en ga zitten. Ik zie Derek ook aan tafel zitten maar zeg niets. Ik begraaf mijn gezicht in mijn handen en eet de tosti.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Juléan Quinten Happle
    Ik wordt wakker en doe een pet op samen met een wit basic shirtje en een broek. Ik loop naar beneden zonder dat ik honger heb. Ik loop dan maar naar buiten en zie Des in een boom. Ik klim in die boom en ga naast haar zitten. 'Ik las gister je gedachte jij vind Alex toch leuk.' Vraag ik zacht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Derek Souza

    Ali was er ook bij komen zitten, wat later kwam Selena. Ze ging zitten en at een tosti. Abrupt stond ik op en liep naar de tuin, met mijn appel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    Ik en Derek zaten stil onze appel te eten toen Selena ineens binnenkwam. Derek stond abrupt op en liep naar de tuin. Toen hij weg was draaide ik me naar Selena, 'gaat het?' vroeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Selena Claire Sensorene
    'Nee.' Murmelde ik tussen mijn vingers door. 'Iedereen haat me.' ging ik verder. Derek haatte me het ergst hij vond het zelfmedelijden maar ik voelde mijn eigen gave ook alleen dan een stuk zachter.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones

    'Iedereen haat me.' murmelt Selena. 'Niemand haat je,' zeg ik, 'Je moet gewoon leren je gave te beheersen, net als de meesten hier.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered