• © Copyright SomeMusic.

    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:
    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Invullen om mee te doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Het liefste met foto)
    Rol: Buitenlands of Amerikaans persoon.
    Extra: (Misschien iets over het leven, dingen waar de anderen rekening mee moeten houden, iets wat je mee heb, dingen die je wel of niet leuk vindt iets anders)

    Regels:
    ~ Maximaal 1 personage per gebruiker.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    De RPG is open: Verhaal 1.

    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:09 ]

    Ik reserveer een buitenlandse tiener ^^, morgen vul ik het even in.

    SysteemFout

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 0:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Systeemfout

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 0:55 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break



    Naam: Juléan Quinten Happle
    Leeftijd: 18 bijna 19
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Juléan is een sportieve sociale jongen. Hij is aardig, maar kan ook verlegen zijn als meisjes opeens echt hun aandacht op hem gaan richten. Hij kan goed presteren onder druk en houd ervan op te sporten. Hij kan wel met iedereen opschieten en heeft daarom veel vrienden. Zijn ouders hadden nooit veel tijd voor hem omdat ze druk waren met hun werk. Hij houd niet super veel van zijn ouders hij had ze kunnen missen omdat hij ze toch nooit zag. Hij had altijd een oppas die voor hem zorgde zelfs op vakantie.
    Uiterlijk: Hij heeft heeft bruin half lang haar en groen bruine ogen. Zijn ogen zijn gras groen met een bruine rand eromheen. Hij is licht getint door de zon die vaak op zijn huid schijnt. Hij doet veel aan sport (Zie Extra) en heeft daarom ook veel spieren. Hij is daarom ook erg sterk en hij heeft een tatoo die als een ring rond zijn biceps ligt. Er staat: 'Life youd live'. Dat is ook zijn lijfspreuk hij is een sportieve jongen. Hij wordt niet snel verliefd, maar houd van sporten hij vind het leuk om met vrienden te doen. Als hij ooit een vriendin heeft wilt hij graag activiteiten met haar gaan doen.
    Rol: Amerikaans persoon
    Extra: Hij doet aan veel soorten sport: Surfen, Snowboarden, Bungyjumpen, Parachute Springen, Skydyven, Kickboksen, Boksen, MotorRacen, Schermen, Boogschieten, Berg beklimmen, tykwando, Judo, Karate en squaden
    Extra 2: Zijn ouders zijn vrij rijk waardoor hij al die sporten kan doen. Ze hebben 3 huizen. Een voor in de winter waar hij kan snowboarden. Een voor in de zomer waar hij kan surfen en een relax villa waar hij de rest kan doen. Daar is hij het meest.
    Extra 3: Hij accepteerd iedereen en stelt voor om naar de Caribische zee te gaan. Dan gaan ze naar Sint Maarten waar hij Camille tegen komt. Hij accepteerd Camille als eerste en vraagt haar of ze mee wilt op wereldreis (Ik heb dit besproken met LovingLoser.)
    Extra 4: Hij heeft een mooie Rode Ducati die hij meeneemt op Wereldreis. Hij rijd erop achter het busje. Hij neemt soms iemand achterop.
    Extra 5: Niemand in de groep van waar hij mee op wereldreis gaat weet dat hij rijk is als de tijd rijp is
    zal hij het zeggen maar in het begin weet NIEMAND het.

    [Mag die 4e SomeMusic? anders zeg het even dan verander ik het ;)]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 3:01 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 19:17 ]

    Naam: Annabella Alejandra Reyes
    Leeftijd:17 jaar.
    Geslacht:Vrouw
    Innerlijk: Lief, behulpzaam, wild, grappig.
    Uiterlijk: Bruin krullend haar, slank, groot en meestal ook bruin.


    Rol: Portugals meisje
    Extra: Ze heeft altijd een surfplank bij want ze houdt van surfen, ze neemt haar tijd om het nodige kleurtje te krijgen en is niet op haar mondje gevallen, ze geeft veel om familie en vrienden, ze wil er dan ook telkens maar meer en meer. Ze eet heel gezond, vooral veel fruit enzo maar is geen vegetariër. Ze kickt op adrenaline, dus hoe hoger of hoe rapper iets is, hoe beter. Gevaarlijk staat bij haar niet in de woordenboek.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 12:15 ]

    Ik heb net getelt en we hebben 8 meisjes xD 1 jongen en ik denk als SomeMusic jongen ook een jongen doet zijn er maar 2 jongens. De meiden overheersen xD. How to survive 8 girls xD


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wanneer gaat de RPG open? En kunnen we beginnen? Ik heb er zin in ;)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zal hem vandaag of morgen aanmaken.
    2 guys & 8 girls. :D:D

    SomeMusic schreef:
    Ik zal hem vandaag of morgen aanmaken.
    2 guys & 8 girls. :D:D


    [haha meisjes aan de macht. Je kan er ook nog 2 rollen bij doen maar dat dat dan perse jongens moeten zijn. Dan is het iets meer gelijk a. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    (..)

    [Mag die 4e SomeMusic? anders zeg het even dan verander ik het ;)]


    Ik vind het goed, want ik heb een gitaar mee en Teletubie een surfplank. Oke, een moter is groter, maar ik vind het goed. ;)

    Naam: Dwayne George Robinson.
    Leeftijd: Negentien.
    Geslacht: Man.
    Innerlijk: Dwayne is vriendelijk, aardig en hij heeft humor. Met problemen kan je altijd bij hem terecht en hij is betrouwbaar. Helaas is hij soms iets té nieuwsgierig en té wild en dan komt hij in de problemen.. En houdt hij wel van vrouwelijk gezelschap en flirt ook graag me ze.
    Uiterlijk:



    Hij is lang en heeft een sterke bouw. Zijn kastanjebruine haar zit altijd in hetzelfde model. Dwayne's grijs/bruine ogen passen perfect bij zijn gezicht. Meestal draagt hij modieuze, simpele kleren.
    Rol: Amerikaans persoon - Bestuurder van het busje.
    Extra 1: Hij heeft zijn gitaar mee en zal daar ook zeker vaak op spelen.
    Extra 2: Als Dwayne ergens een mountainbike of crossmotor kan huren doet hij dat ook en is dan de hele dag weg.
    Extra 3: Dwayne is een erg sportief type, hij wil ook alle sporten uitproberen en zal niet ergens snel voor terug deinzen.
    Extra 4: Als hij dronken is kan hij vreemde dingen uithalen. 's Ochtends weet hij dan niet meer wat hij gedaan heeft.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 15:33 ]

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [haha meisjes aan de macht. Je kan er ook nog 2 rollen bij doen maar dat dat dan perse jongens moeten zijn. Dan is het iets meer gelijk a. ]


    Hmm.. Anders beginnen we hier mee. Als er nog mensen zijn die mee willen doen, moeten ze een jongen worden.

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Hmm.. Anders beginnen we hier mee. Als er nog mensen zijn die mee willen doen, moeten ze een jongen worden.


    oja goed idee :) komt de link van het echte RPG hier ergens te staan als die geopend is?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    oja goed idee :) komt de link van het echte RPG hier ergens te staan als die geopend is?


    De link staat in de beginpost. Verhaal 1.