• © Copyright SomeMusic.

    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:
    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Invullen om mee te doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Het liefste met foto)
    Rol: Buitenlands of Amerikaans persoon.
    Extra: (Misschien iets over het leven, dingen waar de anderen rekening mee moeten houden, iets wat je mee heb, dingen die je wel of niet leuk vindt iets anders)

    Regels:
    ~ Maximaal 1 personage per gebruiker.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    De RPG is open: Verhaal 1.

    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:09 ]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    De link staat in de beginpost. Verhaal 1.


    [ow haha dankje :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oja en ik had nog een vraagje. Als die amerikanen aan die reis zijn begonnen maakt het dan uit wanneer ik mijn poppetje er in gooi? Dat dan bijvoorbeeld op vakantie is in het land waar ze dan zijn ofso.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Oja en ik had nog een vraagje. Als die amerikanen aan die reis zijn begonnen maakt het dan uit wanneer ik mijn poppetje er in gooi? Dat dan bijvoorbeeld op vakantie is in het land waar ze dan zijn ofso.


    Nou, dat geld voor alle buitenlanders. Wij komen langs alle landen en leren dan die mensen kennen en dan gaan ze ook mee op reis. Je kunt tussendoor wel contact hebben, want wij (de mensen in het busje) hebben een gezamenlijke twitter, dus je kan in contact komen met ze. En je kan ook je eigen leven beschrijven.. als buitenlander.

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Nou, dat geld voor alle buitenlanders. Wij komen langs alle landen en leren dan die mensen kennen en dan gaan ze ook mee op reis. Je kunt tussendoor wel contact hebben, want wij (de mensen in het busje) hebben een gezamenlijke twitter, dus je kan in contact komen met ze. En je kan ook je eigen leven beschrijven.. als buitenlander.


    Ehm ik bedoelde van dat als ze bijvoorbeeld in Brazilië zijn en dat mijn poppetje (of die van iemand anders) daar dan ook op vakantie is ofso. Of mag dat niet zo?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    Ehm ik bedoelde van dat als ze bijvoorbeeld in Brazilië zijn en dat mijn poppetje (of die van iemand anders) daar dan ook op vakantie is ofso. Of mag dat niet zo?


    Mijn schuld. Ik moet echt beter leren lezen. -_-
    Ja, als wij in Brazilië zijn en jou popetje is daar op vakantie mogen ze elkaar wel ontmoeten en ook meegaan. Maar als er al iemand anders is die daar woont en meegaat kan het niet.

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Mijn schuld. Ik moet echt beter leren lezen. -_-
    Ja, als wij in Brazilië zijn en jou popetje is daar op vakantie mogen ze elkaar wel ontmoeten en ook meegaan. Maar als er al iemand anders is die daar woont en meegaat kan het niet.


    haha okee dankjee :)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga der eentje maken (:

    Een afrikaanse jongen. :)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 18:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xTrustMex schreef:
    Ik ga der eentje maken (:

    Een afrikaanse jongen. :)


    Okeeii. Nice. (Y)

    Eigenlijk kan ik nog niet meedoen zolang ze niet naar Portugal gaan tog ?

    Teletubie schreef:
    Eigenlijk kan ik nog niet meedoen zolang ze niet naar Portugal gaan tog ?


    Klopt, maar je kan wel contact met ze hebben via Twitter (De mensen in het busje heb een gezamenlijk Twitteraccount).

    Naam: Amanuel Abdul Gisimi (E-ma-nu-wel ab-doel Gie-sie-mie)
    Leeftijd: 18,
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Amanuel is een zachtaardig persoon. Hij kan het goed met mensen vinden en ze kunnen ook hun gevoelens bij hem kwijt. Amanuel heeft veel meegemaakt, en die woede propt hij op, waardoor hij heel soms wel eens een uitbarsting heeft. Verder heeft hij gevoel voor humor.
    Uiterlijk:


    Rol: Buitenlands, Oeganda
    Extra:
    Amanuel leeft in het land Oeganda. Hij is daar geboren en opgegroeit. toen hij 6 werd, moest hij al beginnen met werken. Hij moest met zijn moeder mee naar de markt om hun fruit en groente te verkopen. Zijn jongere zusje -Lativa- is omgekomen tijdens een burgeroorlog. hij heeft er veel moeite mee en zijn ouders ook, maar zijn leven gaat door. Wanneer hij 14 werd, begon het echte werk voor hem. Op het land in de snik hete zon, zag je hem bijna 24/7 werken. zijn leven was kei, maar dan ook keihard.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ZO XD


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xTrustMex schreef:
    ZO XD


    Fantastisch. xD

    Hihii. (:
    Aangezien niemand zwarte mensen doet.
    Hij kan alleen op twitter als hij naar een internetcafé gaat, wat van zijn ouders maar 2 dagen in een week mag ;S

    Owja en even:
    Ik heb respect voor zwarte mensen. :)
    Eigenlijk zie ik ze niet als zwarte mensen,
    Ik zie geen kleuren.
    Iedereen is gelijk en zo zouden andere het ook moeten zien.
    Hihii.
    dat was mijn bijdrage aan de samenleving. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xTrustMex schreef:
    Hihii. (:
    Aangezien niemand zwarte mensen doet.
    Hij kan alleen op twitter als hij naar een internetcafé gaat, wat van zijn ouders maar 2 dagen in een week mag ;S


    Okee.. uhum.. we komen je wel snel opzoeken. ;)