• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    TOEVOEGING

    Ik kijk hem goedkeurend aan en zocht de juiste noten. "Here we go" zeg ik voor dat hij moet beginnen rappen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 0:32 ]

    Ali Jones

    'Waarom doe je nu zo raar?' vraagt Derek. 'H-hoe bedoel je,' zeg ik, 'ik gedraag me heel normaal.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Op de achtergrond hoorde ik de tonen van Empire state of mind. Op dit liedje had ik mijn eind choreografie op gedanst toen ik weg ging. Ik begon te dansen maar een traan kon ik niet weg vinken. Verloren gleed ie over mijn wang. Die rot tijd ga ik achter me laten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    'Luider !' zeg ik lachend terwijl Alex aan het rappen is. Na zijn rapstukje begin ik mijn tekstje te zingen, daarna was het weer aan hem.

    Derek Souza

    Ali begon nu echt te stotteren. 'Denk je dat ik dom ben Ali?' vroeg ik. 'Luister naar je eigen, wat zit je dwars?' zei ik half snauwend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Je rapt graag he ?" vroeg ik aan Alex. Hij kreeg een kleine grijns op zijn gezicht. "Okat, Love The Way You Lie, is de volgende, nu moet ik beginnen" zeg ik lachend. Ik speel de eerste tonen en begin te zingen.

    Ali Jones

    'Luister naar je eigen, wat zit je dwars?' zegt Derek half snauwend. Als het al mogelijk is word ik nog roder, 'Ik ehmm la-laat ik maa-r zeg-gen d-dat het ni-niet altij-d he-le lie-lieve vriendjes w-waren,' stotter ik zachtjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Samuels

    "Okat, Love The Way You Lie, is de volgende, nu moet ik beginnen" Ik grinnik dit was nog best wel grappig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    'You Understand me, At least you say you do, Lately that enough for me.' Wie the fuck belt mij nu om elf uur s'avonds?! Ik keek op het schermpje van mijn telefoon. 'Justin'. Ik nam op. 'Justin wat moet je?!' Riep ik luis door de telefoon.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Ik hoor je niet Alex !" roep ik tussen zijn rapstukje door. Serieus, hij kon het maar durfde niet goed. En geloof me, we hadden hier beiden fun in.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 0:43 ]

    Derek Souza

    Ali bleef maar stotteren en werd roder en roder. Dit was wel leuk. Ik bleef haar aankijken. 'Zeg op'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Na het liedje lagen we beiden plat van het lachen. "Okay, okay, jouw beurt weer, welk wil je ?" vroeg ik nog steeds nalachend. God, ik heb nog nooit zoveel lol gehad in de laatste 14 jaar.

    Ali Jones

    'Zeg op'. Ik schud verwoed mijn hoofd en kijk naar het tafelblad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Samuels

    "Okay, okay, jouw beurt weer, welk wil je ?" 'Ehmm wat dacht je van airplanes van B.o.B. en Hayley Williams?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Ze schudde heftig haar hoofd en wende haar blik af. 'Zeg op'. zei ik, maar dit keer iets harder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you