• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    "Jaah ! Alex, je hebt betere smaak dan ik verwacht had" zei ik terwijl ik de eerste noten al begon te spelen. Daarna begon ik te zingen, en daarna Alex te rappen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 0:54 ]

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    'Des?' 'Noem me geen Des.' snauwde ik terug. 'Waarom doe je zo?' Nu werd het al helemaal mooi. 'Waarom ik zo doe?!' Ik liep naar rennend naar buiten. Niemand hoefde dit te horen. 'WAAROM IK ZO DOE?!' herhaalde ik weer. 'IK DOE ZO OMDAT JE ME FUCKING HEBT LATEN ZITTEN.' 'Des, ik heb er echt spijt van.' 'Je hebt er spijt van.' ik lachte. 'Je hebt er spijt van. Dacht maar toen je me daar gewoon liet zitten terwijl ik je godverdomme nodig had. Ik vertrouwde jou en niemand anders. Je liet me barsten midden op het schoolplein. In vertrouwen had ik je gezegd over mijn gave. Je zei meteen dat ik een freak was. EEN FUCKING FREAK.' Schreeuwde ik door de telefoon. 'Ja ma-' 'Ne niks te ge-maar je kan dood vallen.' En ik hing op. Alle gevoelens van dat moment gingen weer door me heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Alex keek me afwachtend aan na het 3e liedje dat we samen hadden gezongen. "Coming Home ?" vroeg ik. Hij knikte en wachtte tot ik begon te spelen. Ik zocht de juiste noten en zong het eerste stukje. Alex was echtn og goed in rappen hoor, het was niet dat mensen hun handen voor hun oren gingen houden als Alex zong.

    TOEVOEGING.

    Ik herstelde me zo snel mogelijk. Hij ging mij niet meer raken. Misschien iets te vrolijk ging ik terug. 'HALLOOO.' riep ik naaar Ali en Derek die in de keuken zaten. Ali keek me even vreemd aan. Maar keek toen weer om. Ik pakte een flesje water. Komop Des gewoon even happy zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    'Zeg op!' zegt Derek nu harder. Ik hou mijn ogen op het tafel blad gericht en begin snel te praten. 'Nou ehmm de me-eeste w-waren rond de 16 en 17 en die ehmm w-waren no-nogal han-handtastelijk enne ehm deden ni-et altijd di-dingen die i-ik lek vi-ind. En ehmm zo-dra ze me-merkten d-dat ik echt n-niet na-naar bed wou m-met ze dum-dumpten ze m-me en k-keken me no-nooit meer a-an,' stamel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Samuels

    Ik grinnik rappen is nog best wel leuk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IHeartMusicc schreef:
    TOEVOEGING.

    Ik herstelde me zo snel mogelijk. Hij ging mij niet meer raken. Misschien iets te vrolijk ging ik terug. 'HALLOOO.' riep ik naaar Ali en Derek die in de keuken zaten. Ali keek me even vreemd aan. Maar keek toen weer om. Ik pakte een flesje water. Komop Des gewoon even happy zijn.


    [ehmm kan Des maybe de keuken weer uitgaan? Ali en Derek hebben een heeeeel diepgaand gesprek ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'HALLOOO,' riep Des. 'Nu niet Des,' snauwde ik onbedoeld. Ik richtte me weer tot Ali die stotterend haar verhaal vertelde. 'Wees blij dat je van ze af ben,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahahah, Ik wou net weggaan.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Ook dit liedje was gedaan. "Je hebt er nog lol in he ?" vroeg ik aan Alex.

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst Tekenen

    Ik hoorde dat ze een diepgaand gesprek hadden dus liep snel weer weg. 'CATHERINEEEE LINCOOOOONN.' Riep ik vrolijk of nou ja Ik hoopte da het vrolijk klonk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    'Wees blij dat je van ze af ben,' zegt Derek. Ik knik stilletjes en kijk nog steeds met een rood hoofd naar de tafel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex Samuels

    "Je hebt er nog lol in he ?" 'Opzich,' antwoord ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Alex knikte hevig. "Nog 1tje of stop je ?" vraag ik aan Alex waarna ik mijn vingers in elkaar vouw en ze doe kraken.

    Derek Souza

    Ze knikte als antwoord. Ik nam een slok van me drinken en keek naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you