• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Ik vroeg het alleen maar. En ik meen wat ik in de keuken zei. Jullie passen goed bij elkaar,' zei ze met een onschuldige blik. 'Waarom denk je dat allemaal?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik dacht even na. "Hmm, even kijken" zei ik. Ik zocht de juiste noten en knikte toen ik ze gevonden had. Met tekst dan maar, vinden ze meestal leuker. Ik begon te spelen en te zingen wanneer het moest.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 23:40 ]

    Ali Jones

    'Waarom denk je dat allemaal?' 'Gewoon, jullie lijken elkaar aan te vullen. En je gezicht toen Alice op Alex afging.Het zou leuk zijn als er wat meer stelletjes zouden komen,'zeg ik 'kunnen jullie op dubbel date met mij en Juléan,' grinnik ik daarna


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ik kan zo even niet reageren ben over kwartier jarig XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Ik wachtte tot er een tussenstukje kwam dat alleen de piano was. "Dus, kan je ook spelen ?" vroeg ik.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Ik kan zo even niet reageren ben over kwartier jarig XD]


    [oewww alvast gefeliciteerd :)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Gewoon, jullie lijken elkaar aan te vullen. En je gezicht toen Alice op Alex afging. Het zou leuk zijn als er wat meer stelletjes zouden komen,' zei ze. Ik keek haar raar aan. 'Hoe bedoel je?' zei ik maar ze ging al weer verder. 'kunnen jullie op dubbel date met mij en Juléan,' grinnikte ze. Ik keek haar nog steeds raar aan. 'The fck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Samuels

    "Dus, kan je ook spelen ?" 'Geen piano, wel drum,' zeg ik, 'Me zusje speelt ook piano. Ik weet nog toen de single What makes you beautiful van haar favoriete band Two Directions ofso uitkwam. Ik werd helemaal gek van haar omdat ze het liedje maar op de piano bleef spelen en zingen.' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 23:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    Ali Jones

    "Dus, kan je ook spelen ?" 'Geen piano, wel drum,' zeg ik, 'Me zusje speelt ook piano. Ik weet nog toen de single What makes you beautiful van haar favoriete band Two Directions ofso uitkwam. Ik werd helemaal gek van haar omdat ze het liedje maar op de piano bleef spelen en zingen.' grinnik ik.


    [klopt die Ali wel? die was toch buiten]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ali Jones

    'The fck.' zegt Derek. Hij kijkt me raar aan. Ik kijk hem vragend aan, 'wat is er?'

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 23:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Alex staarde naar mijn vingers die over de toetsen gleden. Ik was alweer begonnen met zingen, dat was nodig want er was weer tekst. Hij kon drummen zei hij. Toen het liedje gedaan was keek ik hem aan. "Het is One Direction" zei ik met een lachje, "dus wil je nog iets horen of moet ik iets random spelen ? Ik verveel me anders toch maar" legde ik uit.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 23:51 ]

    Midna schreef:
    (...)

    [klopt die Ali wel? die was toch buiten]



    [oeps ik verander het ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Thanks sweetie]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Happy Birthday Pumpkin (:]

    Derek Souza

    'wat is er?' vroeg Ali met en vragend blik. 'Wat denk je? Je ratelt vage dingen'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you