• Dat de geweldige droom die je had, jawel, een droom was. Dat overkwam mij net. So unfair.

    Wie heeft dat nog meer wel eens?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jup, ik ook. Vannacht had ik een onzichtbaarheidsmantel, wat ik heel normaal vond, en ik zocht het hele huis af. Toen ik hem eindelijk had gevonden bleek hij niet te werken en werd ik wakker.

    Daaaamn.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja, heb ik ook soms..
    En bij een nachtmerrie je niet kunnen realiseren dat het een nachtmerrie was. Dat heb ik nog vaker


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Had ik ook.n Ik droom altijd over wedstrihden, meestal verlies ik maarvanacht won ik. toen sloeg dr deur en werd ik wakker.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb dat in 75% van de gevallen dat ik een goede droom heb..
    heel heel erg irritant.. -.-


    you make everything seem so possible <3

    Mijn hele nacht was gevult met fantastische dromen, eerlijk waar. Het zijn er teveel om stuk voor stuk op te noemen, ik had nu heel graag nog steeds geslapen :3


    Let it come and let it be

    Ik droomde vannacht dat ik concert kaartje had van mijn favo band. Helaas het was maar een droom -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik droomde over een seriemoordenaar dus ik was wel blij toen ik wakker werd en het een droom bleek te zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tsja vak genoeg. Dromen ik hou er wel van. Ik droomde een keer dat ik wat had met mijn nask docent en die ochtend had ik hem en ik zat heel de tijd wtf wat bezield me:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik droom heel vaak dat ik allemaal nieuwe kleding in mijn kast heb. Word ik wakker, ga ik kijken, weg (no_chears)


    i put the fun in funeral

    Ik heb alleen maar nachtmerries de laatste tijd...


    Bad decisions make good stories.

    Oh ik weet precies hoe je je voelt. Maar het voelde echt levensecht.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Altijd. Ik droom altijd leuke dingen en ik heb nooit nachtmerries :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    Altijd. Ik droom altijd leuke dingen en ik heb nooit nachtmerries :'D


    ^.^ me too.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Heb ik wel eens ;d of dan zit ik in de middag van; Kut D: wat was nou echt en wat niet? D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik droom elke nacht awesome dromen, dus ja, ik voel je pijn. sigh.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.