• Dat de geweldige droom die je had, jawel, een droom was. Dat overkwam mij net. So unfair.

    Wie heeft dat nog meer wel eens?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Story of my life. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik had het vanmorgen, toen ik wakker werd


    Physics is awesome

    Midna schreef:
    Heb ik wel eens ;d of dan zit ik in de middag van; Kut D: wat was nou echt en wat niet? D:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik droom helaas zelden.
    Maar ik herinner me 1 droom als kind erg goed. Ik wilde heel graag een hond, het liefst een dalmatiër. En mijn droom speelde zich af op een groot balkon, ik liep naar buiten en zag dat het puppy's regende. Allemaal dalmatiër puppy's vielen uit de lucht. Maar ipv zwarte stippen hadden ze regenboog-stippen. Ik werd zo blij en toen ik vooruit stapte om er eentje te pakken, werd ik wakker -.-


    Here & Now

    Dat had ik vanmorgen.. ):


    The sun will rise and we will try again.

    Ik droomde over simon keizer, ja die van nick en simon.
    heel apart want ik luister nick en simon niet zo vaak, vind het wel mooi maarja (:


    I solemny swear i am up to no good

    ik droom altijd over angsten. 's nachts is alles heel angstig en de volgende ochtend herinner ik maar weinig.. echt kut


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    In mijn dromen ben ik altijd een moordenaar/de slechterik. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    In mijn dromen ben ik altijd een moordenaar/de slechterik. (cat)


    Dat kan ik me wel voorstellen met jouw geweldadige karakter. (krul) OT; ik droomde over 1D, het was verschrikelijk.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb denk ik al een jaar geen nachtmerries meer gehad O_


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Lightwood schreef:
    (...)

    Dat kan ik me wel voorstellen met jouw geweldadige karakter. (krul) OT; ik droomde over 1D, het was verschrikelijk.


    Ik ben níet geweldadig, héél misschien heb ik gewoon een kort lontje? (: & als je over 1D droomt, met name over Zayn, moet je juist blij zijn, Maura.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luther schreef:
    (...)

    Ik ben níet geweldadig, héél misschien heb ik gewoon een kort lontje? (: & als je over 1D droomt, met name over Zayn, moet je juist blij zijn, Maura.


    Dan is het wel een heeeeeeeeele korte lontje. & 1D is écht niks, neem JB nou ff. :9~


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    NiallTree schreef:
    Dat had ik vanmorgen.. ):

    Ik dus ook. Het was zo'n mooie droom! Ik had het perfecte vriendje... Jammer dat ik hem in het echt nog niet gevonden heb.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat had ik ook een keertje. Ik droomde dat ik een epic zwaardgevecht hield met Johnny Depp op mijn slaapkamer, en ik nog aan het winnen was ook. Echt superstoer, alleen toen werd ik wakker -.-' en het voelde zo superecht!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben wel blij dat mijn dromen niet echt zijn, want dan zou mijn leven te absurd voor woorden zijn.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.