• Hallo Iedereen!

    Ik gebruikte voorheen altijd PicMonkey voor mijn edits en foto bewerkingen alleen vanaf vandaag moet je zelfs betalen om je foto's op te slaan. En ik gebruik het niet dagelijks en heb er op dit moment ook het geld niet voor. Hebben jullie tips voor eventuele gratis websites waar je foto's kan bewerken zoals covers of programma's die ik eventueel gratis kan downloaden?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    MT , want ik heb dezelfde struggle


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    MT , want ik heb dezelfde struggle


    Kwam er vandaag ineens achter. Blijkt dat ze het de 18e of 19e hebben veranderd. Nu moet je dus een lidmaandschap hebben om je foto's op te kunnen slaan.
    Heb dr nog 1tje kunnen maken op de valreep de 19e. Maar ik ben dus nu best pissig sinds online websites ik amper wat kan vinden helaas.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb geen idee hoe Picmonkey werkt, maar kun je niet een screenshot maken van je foto en die uitknippen in Paint? Beetje omslachtig, maar dan kun je hem alsnog opslaan. (nerd)

    Zelf gebruik ik altijd GIMP, een volledig gratis Photoshop-achtig programma, maar dat is erg uitgebreid en daardoor zul je wat tijd en geduld nodig hebben om ermee te leren omgaan als je het nog nooit hebt gebruikt. Je kunt er dan wel heel veel mee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb geen idee hoe Picmonkey werkt, maar kun je niet een screenshot maken van je foto en die uitknippen in Paint? Beetje omslachtig, maar dan kun je hem alsnog opslaan. (nerd)

    Zelf gebruik ik altijd GIMP, een volledig gratis Photoshop-achtig programma, maar dat is erg uitgebreid en daardoor zul je wat tijd en geduld nodig hebben om ermee te leren omgaan als je het nog nooit hebt gebruikt. Je kunt er dan wel heel veel mee.


    Als je dat dan probeert kwa screenshot is de kwaliteit veel minder, en wordt hij heel pixelig als ik hem upload.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Square schreef:
    Ik heb geen idee hoe Picmonkey werkt, maar kun je niet een screenshot maken van je foto en die uitknippen in Paint? Beetje omslachtig, maar dan kun je hem alsnog opslaan. (nerd)

    Zelf gebruik ik altijd GIMP, een volledig gratis Photoshop-achtig programma, maar dat is erg uitgebreid en daardoor zul je wat tijd en geduld nodig hebben om ermee te leren omgaan als je het nog nooit hebt gebruikt. Je kunt er dan wel heel veel mee.


    Heb jij dan toevallig een link van de website? Want ik kom alleen op softtonic uit en dat vertrouw ik helemaal niet.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    HAHAHAHAHA rip covers maken voor mij


    oi, suzy

    MacTavish schreef:
    HAHAHAHAHA rip covers maken voor mij



    Same. Al mijn 'werk' deed ik hierop. Het enige wat ik gebruikte waren de effecten en de extra lagen that's it. En nu ja... Een melding had netter geweest.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Gimp is een programma. Gratis en zeer handig.


    26 - 02 - '16

    Ik maak dan altijd een printscreen. Dan hoef ik niet te betalen 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sugasyub schreef:
    Ik maak dan altijd een printscreen. Dan hoef ik niet te betalen 😂


    Bij mij wordt de kwaliteit helaas een stuk minder.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Zelf heb ik ook photoshop, maar toch gebruik ik GIMP nog wel het meest... xD Ook al vind mijn opleiding het niet heel erg fijn dat ik GIMP gebruik, maar tot ik Photoshop beter / goed onder de knie heb gebruik ik nog mooi GIMP. En dat noemt zich een vierdejaars grafisch vormgever...

    Hier de site :


    Credendo Vides

    Canva vind ik heel fijn!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass