• Ik had gister Harry Potter Prisoner of Azkaban gekeken, alleen er is iets in die film wat ik niet snap want opbegeven moment, nadat Scheurbek is vermoord, bijt Rons rat Ron, daar loopt hij dan achterna en komt dan bij die grote bewegende boom. Daar komt een hond, dat is dan Sirius Zwarts. Alleen waarom wil hij Ron in die grot meenemen, waardoor Harry ook komt. Want hij was van de 'goede' kant zegmaar, omdat hij Harry's ouders nooit heeft verader want dat was Peter Pippling. Want hij was de enige die fout zat zegmaar. D:

    Iemand die dit wel snapt? Waarom hij dus wel door Zwarts naarbinnen word getrokken en toen zijn been was gebroken? D:

    Archer schreef:
    Omdat Ron die rat vast heeft -Peter Pippeling dus- en Sirius wraak wil nemen op Peter.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dumbledore schreef:
    Omdat Ron zijn rat weer heeft, wil Sirius hem dus naar binnen trekken voor die rat, denk ik zo. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Eledhel schreef:
    Omdat Sirius gewoon übercool is -wbw-

    This :'D


    Cool, neat, swell -Cry

    Hirasawa schreef:
    (...)

    Ohjaa dat zal het wel zijn omdat eigenlijk Peter verplaats Sirius in de gevangenis zou moeten hebben gezeten... Toch? :Y)


    idd... Maar dat wordt helemaal niet goed uitgelegd in de film... Je zou beter het boek kunnen lezen :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Hij wou de rat, maar Ron wou de rat niet lossen dus moest Ron ook mee :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hij wilde die rat. Later biedt hij toch ook zijn excuses aan aan Ron?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dumbledore schreef:
    Omdat Ron zijn rat weer heeft, wil Sirius hem dus naar binnen trekken voor die rat, denk ik zo. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sirius is nooit slecht geweest en als je een beetje door denkt kom je -denk ik- wel tot de conclusie dat hij gewoon Harry wou laten weten dat hij geen moordzuchtige psychopaat is die ontsnapt is uit Azkaban om hem te vermoorden (A) en hij wou Ron laten zien dat Schrufie eigenlijk al die tijd al Wormstaart/Peter Pippeling was...
    Hoop dat je hier een beetje wijzer van wordt ;d


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat men al zegt... Dat gebroken been was een beetje per ongeluk...(A)


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Archer schreef:
    Omdat Ron die rat vast heeft -Peter Pippeling dus- en Sirius wraak wil nemen op Peter.


    Dat ja. x3


    Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

    Omdat Sirius een kinky, mindblowing SM-tiepje is die toevallig van jonge jongetjes houdt.

    Omdat Ron de rat vasthad. En omdat Sirius SWAGGER heeft. :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    LordSarita schreef:
    Door de rat. En omdat Sirius de waarheid aan Harry wilt vertellen.


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    Omdat Sirius gewoon übercool is -wbw-


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    --> slotje.
    Oud topic is oud


    But I still have this faith in the truth of my dreams.