• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Shatter - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Malambri - Elena - WAG van David Villa.
    Maqui - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Chopin - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Llovera - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Vantastic - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 11:16 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    Ik ga deze school ook missen. Van een gebouw met 12.000 leerlingen terug naar 2000, omdat mijn opleiding zo nodig moet verhuizen omdat het te vol is. Weg anonimiteit en hallo minischooltje ):
    12000? -valt van stoel-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vantastic schreef:
    Ik ga deze school ook missen. Van een gebouw met 12.000 leerlingen terug naar 2000, omdat mijn opleiding zo nodig moet verhuizen omdat het te vol is. Weg anonimiteit en hallo minischooltje ):


    Wow, dat is echt klote. Dat doet me denken aan mijn middelbare school, je steekt je vinger nog maar op of de hele school weet het al :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Dat wel, maar mijn school wou me niet helpen toen ik een herkansing moest doen. Ze zeiden: 'Je haalt het toch niet dus we gaan je niet helpen.' Samir was daar toen zo boos over dat hij bijna naar mijn school was gegaan toen :W.

    De school waar ik nu op zit is chill, except de irritante leraren. Maarja, dat hoort er bij.


    Kutschool, mijn school deed juist altijd kei hard zijn best voor de leerlingen. Alleen besefte we het toen niet, haha x'D.

    Leraren, breek me de bek er niet over open. Sommige lijken er erg in bedreven te zijn om mensen van de opleiding af te werken. -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Ohhh, ik kan dat niet meer doen. Want ik moet ook wetten nalezen en die wettenbundel kan ik niet tillen als ik lig. ):


    HAHAHAHA, dat vind ik even heel grappig ;$


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Malambri schreef:
    (...)12000? -valt van stoel-


    Ja, weet je hoe chill dat is. EN leuke jongens, men. Die zitten alleen niet op mijn opleiding. leuke jongens studeren bouwkunde!:9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Wow, dat is echt klote. Dat doet me denken aan mijn middelbare school, je steekt je vinger nog maar op of de hele school weet het al :W


    Daar kan ik dus niet tegen. Ik haat het als iedereen alles van me weet enzo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Kutschool, mijn school deed juist altijd kei hard zijn best voor de leerlingen. Alleen besefte we het toen niet, haha x'D.

    Leraren, breek me de bek er niet over open. Sommige lijken er erg in bedreven te zijn om mensen van de opleiding af te werken. -,-'


    Precies, en dat hoort een school ook te doen. Maar nee, ik kon fluiten naar hulp.

    Sommige leraren zijn er gewoon om leerlingen te pesten, het zijn gewoon leerlinghatende leraren. Kill them, with fire!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    HAHAHAHA, dat vind ik even heel grappig ;$


    Ja, die dingen zijn 5 kilo per stuk. En dat sleep ik iedere dag mee naar school. Ik krijg dikke spierballen, jongen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Daar kan ik dus niet tegen. Ik haat het als iedereen alles van me weet enzo.


    Ik ook niet, maar wat wil je hier. Ik heb een keer huilend op de gang gezeten en vervolgens wist iedereen het al en kwam vragen waarom ik huilde. Echt serieus.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Precies, en dat hoort een school ook te doen. Maar nee, ik kon fluiten naar hulp.

    Sommige leraren zijn er gewoon om leerlingen te pesten, het zijn gewoon leerlinghatende leraren. Kill them, with fire!


    Stink school!

    Echt he, het liefst had ik haar van de derde verdieping gegooid, maar helaas. Dat is poging tot doodslag en verboden dus strafbaar gesteld bij de wet...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    -Dubbelpost-

    ALWEER!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:26 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar wat wil je hier. Ik heb een keer huilend op de gang gezeten en vervolgens wist iedereen het al en kwam vragen waarom ik huilde. Echt serieus.


    Gadver, ik zou dan na een paar keer gaan slaan. Op mijn middelbare school wist iedereen van mijn slaapstoornis enzo vet kut. Al die mensen die denkend dat je je aanstelt -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Ja, die dingen zijn 5 kilo per stuk. En dat sleep ik iedere dag mee naar school. Ik krijg dikke spierballen, jongen.


    Ghehe ik krijg ook spierballen. Ö.
    Het is altijd zo oneerlijk, ik moet op het werk een volle container mee slepen en nou dat ding weegt zo'n 20 kilo als het niet meer is. En dan moet zo'n vakkenvuller (jongen) zo'n kleintje mee nemen waar amper 10 kilo aan producten op zit. Serieus, waar gaat het heen met de socialiteit van collega's.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ghehe ik krijg ook spierballen. Ö.
    Het is altijd zo oneerlijk, ik moet op het werk een volle container mee slepen en nou dat ding weegt zo'n 20 kilo als het niet meer is. En dan moet zo'n vakkenvuller (jongen) zo'n kleintje mee nemen waar amper 10 kilo aan producten op zit. Serieus, waar gaat het heen met de socialiteit van collega's.


    Dat is vet unfair. Hij is de jongen hij doet de zware en jij de lichte want jij bent het meisje. -,-' Zo hoort dat nou eenmaal.(joehoe)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vantastic schreef:
    (...)

    Stink school!

    Echt he, het liefst had ik haar van de derde verdieping gegooid, maar helaas. Dat is poging tot doodslag en verboden dus strafbaar gesteld bij de wet...


    Helaas ):.
    Anders had ik ook al wat mensen vermoord..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.