• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    "Raven. Wat vind jij leuk om te doen?" Vraag ik en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    'Zeg het dan, ik heb wel meer te doen in mijn leven' zeg ik terwijl Pablo achter me komt staan.
    'Ga je mee Prinses?' vraagt hij. Ik pak zijn hand.
    'Even wacht, Lilly wilt iets zeggen.'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica.

    "Laat dr praten Don." Zeg ik en kijk richting Donna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'Ik wil weten waarom je mij in mijn gezicht sloeg wat dat slaat helemaal nergens op' zei ik en wees naarm ijn dikke blauwe wang.(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    'Tekenen' zeg ik terwijl ik naar Lilly, Donna en Pablo kijk.


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    "Oké, en wat teken je soal?" Vraag ik dan. Ik kijk naar Jessica die iets tegen Donna zei.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [waarom komen jullie altijd als ik snel wegmoet](huil)[wahahha gers padestoel bagagedrager en kennen jullie dat nummer van michel télo

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 19:41 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Zuchtend draai ik me naar Pablo.
    'We kunnen gaan hoor.' meld ik hem. 'Dit gaat toch nergens over.'
    Ik pak mijn aangereikte jas aan en trek hem snel aan. Pablo slaat zijn arm over mijn schouders.
    'Dag schatjes!' roept hij spottend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Lolz Bagagedrager wel, die andere niet.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Ik reageer even niet meer op Kyle en loop recht op Donna af. 'Je laat haar niet eens uitpraten, je geeft haar niet eens de kans om überhaupt iets goed te maken' zeg ik emotieloos tegen haar.


    26 - 02 - '16

    Jessica.

    "GVD Donna!" Schreeuw ik naar haar! "Doe eens even normaal!" Ik loop naar haar toe en pak haar schouder vast en draai haar om.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'lekker arogant' roep ik hun na. Stel klefbekken.
    [zet zebiet wel linkje. mijn moeder lievelingsnumme en de mijne ook portugees en verslavend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jess omg ik ga dood. Oeps weer bijna naast mijn stoel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    Als ik zie dat andere mensen ook al op haar afgaan, ga ik weer naast Kyle staan. 'Ik teken wat er in mijn gedachten opkomt' vervolg ik.


    26 - 02 - '16

    [ Melding
    Dracy kan sinds een uur geleden linkjes maken. hierbij feliciteer ik je officiel
    ja melig]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan