• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Geen idee volgens mij Super OMG ofzo xD Vin het wel lol]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LIlly
    Eigenwijs dat ik ben loop ik hun achtenra naar de aula. 'JIj Jjij vuile trut jij bent begonnen ja. Dat is een stukje wat ik me toevallig wel kan herineren. En met weglopen ben je niet stoer maar gewoon een klein watje. EN je vriendje moet voor je opkomen omdat je helemaal NIETS bent' schreeuw ik naar hun. wie denkt ze wel niet dat ze is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    Nu hou ik hetn iet meer. I kren achter Donna aan. "Jij ben echt zo- zo een godverdomd rot kind!" Schreeuw ik en loop op haar af sla de beker uit haar hand en geef haar een klap in haar gezicht. "Deze is van Lilly!" zeg ik dan. Niet wetend wat er nu gaat gebeuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [omg jess]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol Jessica actie xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Hun geschreeuw doet me eigenlijk niet zoveel. Ik voel me eigenlijk laf dat ik er niets aan doe, aan de andere kant kan het me ook niet zoveel schelen. Waarom zou ik kwaad worden? Ik neem nog een slokje van mijn drinken.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    IK kijk even naar Jess die het ook gehad heeft. Ik loop naar Pablo en zeg dankjewel. Hij kijkt me raar aan maar ik pak zijn mok en zet hem neer voor mezelf en geef hem ook een klap. 'JKijk een s en nou hoppen datj e dezelfde eindresultaat krijgt als ik ja ' voor zijn gezicht drink ik zijn mok leeg

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 19:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Zo snel als ik kan lopen loop ik naar de aula waar ze ehen zijn gerend. Ik kijk met grote ogen wat er gebeurd.

    "Stop Alsjebliefd hou op!" Schreeuw ik.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 19:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Een beetje scheef kijk ik naar het hele tafereel. Eigenlijk vind ik het vreemd. Gewoon vreemd.


    26 - 02 - '16

    Donna
    Ik kijk Jessica en Lilly met open mond aan.
    'Jessica moet toch ook voor jou opkomen dan ben jij net zo'n niets zeggend watje.' zeg ik rustig. Ik zie uit mijn ooghoek Pablo genieten van hun boze gezichten.
    'En Jessica, ik zeg het nog een keer. Blijf met je vingers af van andermans vriendjes want ik weet niet of je het zag maar Michael is je al vergeten. Charlotte is veel interessanter.' zeg ik tegen Jessica. 'Nou meiden het was gezellig maar ik moet gaan hè. Er zijn meer mensen die van mijn aanwezigheid willen genieten.' zeg ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Korte sammenvatting?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LIlly
    'Nee hoor dat hoeft zij niet alleen zij beschouwd mij als een vriendin. en vriendinnen helpen elkaar. Eng woordt hé voor jou Vriendinen'schreeuw ik in haar gezicht. NOg even en ik geef haar een trap. 'Je geeft mij verdomme overal de schuld van maar zelf ben je een vies vuil heiligbontje en die vriend van je is gewoon een eikel meer kan ik er niet over zeggen''


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    "Hiermee kom jij niet zomaar weg." Ik pak haar vast en duw haar naar achter. "Je denkt dat je heel wat bent!" Ik bal mijn vuisten. "Maar dat ben je niet!" Schreeuw ik, en pak aar bij haar kraag.

    Kyle.

    "Laat ze stoppen laat ze stoppen!" Schreeuw ik tegen Raven en zwaai wanhopig met mijn armen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pablo
    'Het zelfde eindresultaat?' vraag ik spottend. 'Je raakte me amper schat. Als rugbyspeler en charmeur ben ik wel wat meer gewend.'
    Ik pak Donna's hand.
    'Ik zeg jullie alle vaarwel en Jessica, je haar toch maar laten knippen' zeg ik lachend en Donna en Ik lopen naar mijn auto.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ehm het klopt niet pablo nog even blijven dus]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan