• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    [Korte sammenvatting?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Spring er anders in Ganc... Jessica, Donna Lilly en Pablo hebben nu erge ruzie. In de Aula.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    'Wat wil je dan dat ik doe?' vraag ik emotieloos.


    26 - 02 - '16

    [Ik laat Irial wel komen, wat doe ik met Charlotte?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Korte sammenvatting?]

    Lily en donna hebben ruzie. Iedereen bemoeit zich ermee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik geef hem een harde klap met mijn vuist. 'ZO pablo misschien nu wel of nog niet ik wil best nog een keer hoor.' spuug ik in zijn gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Laten stoppen." Schreeuw ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Suenos schreef:
    (...)
    Lily en donna hebben ruzie. Iedereen bemoeit zich ermee.
    [schat dat heten vrienden. wel watjes ze lopen steeds weg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gancanagh schreef:
    [Ik laat Irial wel komen, wat doe ik met Charlotte?]

    Doe Charlotte maar naar Donna.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Charlotte effe achterwegen ofzo xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    'Dude. Schreeuw niet.' zeg ik kalm. 'Als de groep ze niet kan hebben, wat kan ik dan daaraan veranderen? Sommige mensen zijn gewoon zoals ze zijn, weet je.' Ik neem nog een slokje van mijn drinken.


    26 - 02 - '16

    [oke we zijn dus nog bij de aula. raven wat reageer jij mega droog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik kom net terug van het toilet wanneer ik een vreselijk kabaal in de aula hoor. Ik sprint er zo snel mogelijk heen. Ik zie hoe Jessica Donna bij de kraag heeft en grijp haar rond haar middel waarop ik haar makkelijk van Donna aftrek.
    "Ga zitten!" schreeuw ik tegen beide meisjes terwijl ik ze probeer tegen te houden elkaar in de haren te vliegen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ik kan hier niet tegen!" Schreeuw ik nogsteeds, ik kan niet zachter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'ja voel je het' schreeuwde ik naar Pablo. Ik merkte dat Jess weg was. Ik stormde nu op DOnna. 'Jij denkt toch dat je even belangrijk ben nou voel maar ' shcreeuw ik ook zij krijgt een vuist in de gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan