• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [kyle net lilly van toenstraks]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    Ik kijk toe hoe beide meisjes elkaar bijna in de haren proberen te vliegen en een ander iemand ze tegenhoudt. Dit is gewoon bizar.


    26 - 02 - '16

    Jessica.

    "Nee!" Zeg ik woedend tegen Irial. "Ze moet boeten, voor dat ze zo een Harteloos-rotkind is!"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Voorzichtig ren ik achter Irial aan. Ik hou me een beetje afzijdig wanneer hij de meisjes uit elkaar haalt, bang om in de klappen mee te delen. Hij grijpt Jessica en haalt haar van Donna af. Met moeite kan hij hen bedwingen.
    Ik stap op Donna af en leg mijn hand op haar schouder.
    "Hou op, alsjeblief," zeg ik zacht maar duidelijk hoorbaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raven
    Ik merk dat de drukte me teveel wordt en sluit me ergens op in de wc.


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    "Dat dus!" Zeg ik en wijs naar de groep. "Dat kon jij ook doen." Ik merk dat ik nog schreeuw, maar alel emoties bij elkaar laten me schreeuwen. Maar Raven is al weg... "Ow." zeg ik wel zacht.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik stormde weer op haar af terwij lpablo ermee bemoeitl 'eikel ' schreeuw ik naa rhem..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Nu Charlotte met Donna bezig is kan ik me op Jessica concentreren.
    "Jessica!" schreeuw ik zo hard dat ze er van schrikt. Ik grijp haar opnieuw bij haar middel vast, sla haar over mijn schouder en draag haar de aula uit. Pas wanneer we buiten zijn zet ik haar neer.
    "Kalmeer!" zeg ik terwijl ik zelf gretig adem hap "Wat in godsnaam is er gebeurd?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Pablo
    'Is dat alles wat je hebt?' vraag ik aan Lilly. 'Mijn kaak is al 6 keer gebrokken je moet echt kracht hebben. Alleen echte vrouwen kunnen dat, met echt boedoel ik niet jij of Jessica. Jullie zijn nog geen halve.'
    Ondertussen hoor ik Irial tegen Donna schreeuwen.

    Donna
    'Irial als je het niet heel erg vind ga ik gewoon naar huis. Ik heb niets met een verrader en een leugenaar. Dat hoeft niet goed. Ze zullen altijd zo blijven.' lach ik naar hem en ik draai me om. Dan voel ik dat Charlotte me vast heeft. Ze zegt iets zacht.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:09 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raven
    Als ik op de wc zit houdt ik het niet meer. Tranen rollen over mijn wangen. Waarom nu al deze drama. Waarom?!?


    26 - 02 - '16

    [Irial is al buiten met Jessica en Charlotte is tegen Donna bezig.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik hoor wat donna en pablo aeggen. 'ownee dat zullen we nog eens zien' gromde ik naar hem en ren op hem af in plaats van donna. Ik haal uit met mijn vuist.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    "Die vuile bitch weet neit van luisteren!" Schreeuw ik woedend.

    Kyle.

    Ik laat me op de grond zakken, ik voel me nu erg zwak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Bruusk veeg ik mijn tranen weg en werk ik bij de spiegel mijn make-up bij. Ik maak het net iets zwarter dan de vorige keer. Als het weer een beetje gaat loop ik terug naar de aula.


    26 - 02 - '16

    [Lol Agresiefe Lilly xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.