• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LIlly
    Volwoede stormde ik overal langs en keek in elk lokaal. 'laf bekken'shcold ik weer. Ik was nu bij de beganne grond. ik viel bijna van de trap af dor mijn haast

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [abo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kyle licht nu flauwgevallen of bewusteloos zeg maar hoe je het wilt noemanen Ganc... ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Iri is al tegen Kyle aan het praten hoor. En zeg maar Elise.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Well, waar is iedereen nu?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar kan ik het beste inspringen?]

    [lil is op de begane grondschreeuwensd woedend aan het rodsjesen

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik voel weer een beetje gevoel in mijn lichaam komen, maar het lukt me neit te reageren, of mijn ogen te openen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik hoor iemand schreeuwend door de gang lopen en storm naar buiten. Ik grijp het meisje bij haar schouders en duw haar tegen de muur aan.
    "Hou op!" schreeuw ik met tranen in mijn ogen.
    "Hou op! Je weet niet wat je aanricht met je geweld!"
    Tegen haar schreeuw ik de woorden die ik eigenlijk tegen mijn pleegvader wil schreeuwen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raven
    Ik zie dat Irial er helemaal kapot van is hoe Kyle erbij ligt. Ik besluit dat het beter is dat ik niets zeg. Ik ga ergens op de grond zitten en teken iets in mijn tekenblok.

    [Ik ga, morgen ben ik er waarschijnlijk alleen even in de ochtend.]


    26 - 02 - '16

    Amy


    Ik loop door de gang als ik Lilly woedend door de gangen zie lopen. ''Hey lil wat is er?'' vraag ik.

    [lol droog 'Hey lil wat is er? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okay tot morgen denk ik dan. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ ik moet toch iets zeggen xD]

    [Leuk dat je er bent jorn ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.