• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Magicowl; dat was Charlotte die Lilly tackelde :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ohw naja ik weet het allemaal niet hoor XP, nvm spring wek ergens anders in]

    Kyle.

    Heel licht voelde ik dat er vanalles met me gebeurde, ineens kwam ik op een zachtje ondergrond, en voel iets op mijn voorhoofd. Ik wil een teken geven maar hoe, ik kreun even om te laten merken dat ik oké ben, nou oké...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jorn ik hoorde van me opa en oma dat vandeweek: Bridge to therabitia op tv was!]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik verbijt de tranen wanneer hij kreunt. Ik ga naast hem zitten en leg mijn hand op zijn wang.
    "Rustig, je bent thuis in je bed, neem je tijd om bij te komen," zeg ik, niet wetend of hij me wel kan horen. Ik geloof liever van wel.
    "Ik zei nog zo dat je thuis moest blijven," zeg ik dan terwijl er een traan over mijn wang stroomt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [okeeeeej =D]

    [wat moet ik nu eigenlijk doen?, verveel me kan niks doen =\

    Kyle.

    Ik voel een warme gloed door mijn wang gaan. "Rustig, je bent thuis in je bed, neem je tijd om bij te komen," Hoor ik ver weg. "Ik zei nog zo dat je thuis moest blijven," Hoor ik nog verder. "I-Irial..." Zeg ik pijnlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Je kan Charlotte en Lilly proberen kalmeren?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Weet niet Jessica is buiten. ;) op een bankje d8 ik. Ga haar anders opzoeken.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Meiden! rustig'' gil ik als ik Lilly met een meisje zie vechten, en ik trek ze uit elkaar. ''Waarom vechten jullie'' roep ik.

    Irial

    "Ja, ik ben er," zeg ik zacht wanneer hij mijn naam uitspreekt "maar hou nu verdorie even je mond en probeer even te bekomen."
    Waarom is die jongen zo verdomd koppig? Ik verberg mijn hoofd in mijn handen om zelf even tot rust te komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Ik word van het meisje afgetrokken door iemand anders. Hoewel ik haar niet ken draai ik me naar haar om en sla mijn armen om haar heen waarop ik hopeloos begin te huilen.
    "Ik kan er niet tegen," snik ik "al dat geweld. Laat ze ophouden."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ja, ik ben er" Hoor ik zachtjes. "Maar hou nu verdorie even je mond en probeer even te bekomen." Hoor ik dan.
    Ik voel dat ik rillingen krijg van de kou, en ineens krijg ik het heet, ik voel zweetdruppels zich creëren op mijn lichaam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Moet je net die Smetvrees-Amy hebben xD]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.