• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Ik hoor Irial tegen mijn vader praten via de mobiel. Ik hoor dat hij een beetje geirriteert is. Weer voel ik een warmtegolf over me heen gaan. En dan weer rillingen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "Charlotte." Bij die naam al kokhals ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [iewl ik kijk nu 2012, echt creep xD]

    [Shut up over die film aub, ik ga weer helemaal stressen (baby)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Doe niet zo raar?, waarom moet je kokhalsen.'' vraag ik verward. ''En ze was aan het vechten en toen heb ik ze uit elkaar gehaald. En toen heb ik haar geholpen, toen gingen we zingen en nu heb ik er een nieuwe vriend bij'' leg ik uit.

    Jessica.

    "Vhriend?" Ik kijk Amy ongelovig aan. "Dat kind wil Michael van me afnemen, ik weet het zeker!" Zeg ik nog geirriteerder.[< Is dat een woord?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Hoe weet je dat zo zeker?, heb je dat gevraagd?'' vraag ik bij de hand. ''En ja vriend, ze is aardig. zeg ik

    Jessica.

    "Argh. Laatmaar." Zeg ik, want ik ben nu schijnbaar gedist.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Jess'' zucht ik. ''Maak je niet zo druk, als Michael jou echt leuk vind, dan laat hij zich niet afpakken'' zeg ik doordringend.

    Jessica.

    "Dat is het nou juist, van me houden." Zeg ik zachtjes. "I kdenk dat hij een spelletje met me speelt." Zeg ik. "I kdenk dat hij me gebruikte om zijn woedde en frustratie kwijt te raken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Hmm...''zeg ik. ''Hoezo denk je dat?'' vraag ik. ''Kijk ik val niet op die types, omdat..tja om the same reson als wat jij nu zegt'' zeg ik.

    Kyle.

    [Blijft Irial tot hij wakker is? Ow hij mag een film kijken hoor, weet je nog filmkast 2 bij 2 WBW.]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Kyle, waarom forceer je jezelf toch altijd zo?" vraag ik luidop terwijl ik zijn haar achterover doe. Ik loop opnieuw naar de badkamer en zoek naar koortsremmers in het medicijnkastje. Ik vind er een paar en los er twee op in een beker water. Ik loop er weer mee naar Kyle's kamer en ga naast hem zitten.
    "Kyle," zeg ik terwijl ik hem een beetje recht help "ik heb wat pijnstillers, ik ga je helpen, jij hoeft alleen te slikken," zeg ik terwijl ik de beker aan zijn lippen zet.

    Charlotte

    Ik stel mezelf voor aan de coach en leg de situatie uit. Ik mag nog snel een try-out doen. De man stelt voor dat ik vandaag begin met lopen. Hij geef het startsignaal en ik loop het aantal vooropgelegde rondes.
    Wanneer ik stop kijk ik hem hijgend aan en zijn mond valt open van verbazing.
    "Wat, is het niet goed?" vraag ik glimlachend, nog steeds op zoek naar adem.
    "Dat is de snelste tijd die iemand in vijf jaar gelopen heeft," zegt hij stomverbaasd "welkom bij het team."
    Ik maak een sprongetje van vreugde en storm de gymzaal uit.
    "Michael? Donna? Amy?" schreeuw ik door de gangen, op zoek naar iemand om mijn vreugde mee te delen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Hoe hij keek, toen ik het hem vroeg, of hij haar leuk vind. Hij leek wel niet geirtreseert meer in me, ik zag de liefde niet in zijn ogen." Ik begin te trillen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Vorige Kyle bericht verranderd. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.