• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik voel zijn hand op mijn wang en leg er de mijne even over. Dan ga ik rechtstaan en raap de erwten op. Ik leg hem terug op Kyle's hand en ga opnieuw naast hem liggen. Op dit moment kan het me niet schelen of hij er een verkeerd idee van krijgt, ik wil even egoïstisch zijn en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Laten we verder kijken," zeg ik zacht.

    Charlotte

    Michael loopt rood aan en schreeuwt
    "Wie slaat jou Char? Wie? Ik maak hem helemaal kapot!"
    Ik veer overreind en leg mijn hand op zijn mond, met tranen in mijn ogen zeg ik
    "Niet de hele school hoeft het te weten, wees nou stil alsjeblieft. He- het is mijn pleegvader. Michael, het gaat heus wel, het zijn maar blauwe plekken die af en toe eens pijn doen. Ik ben al slechter terecht gekomen."
    Ik heb meteen spijt van die laatste woorden en hoop dat hij het niet opgemerkt heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Je blijft bij mij" zeg ik tegen haar. "Je gaat niet meer terug naar dat gezin alleen als ik mee ga. Ik wil dat niet. Hij mag je geen pijn doen." zeg ik zacht tegen haar. "Niemand mag dat."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    Irial gaat naast me liggen en legt zijn hoofd op mijn schouder, hij stelt voor verder te kijken. Ik heb toch een raar gevoel maar stop het met moeite weg, ik knik, en we kijken verder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik ga de voice kijken sorry]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Mike, dat is heel lief," zeg ik vertederd "en heel verleidelijk, maar als ze mijn situatie komen bekijken en zien dat het weer fout gaat dan moet ik naar een tehuis en dat is nog erger. Ik moet het gewoon twee jaartjes volhouden en dan kan ik opnieuw beginnen."
    Ik kruip dicht tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Ik kan natuurlijk wel af en toe bij je...logeren," zeg ik grijnzend na enkele minuten stilte "ik wou zeggen slapen, maar dat zou nogal misleidend zijn."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (okay, ;) laterz! :))


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik dommel in en krijg opnieuw die verschrikkelijke nachtmerrie. Mijn dromen hebben de vreselijkheid van wat me twee jaar geleden is aangedaan opgeslagen en laten het me om de zoveel nachten weer opnieuw beleven alsof mijn leven een videobandje is dat zich herhaalt.
    Schreeuwend word ik wakker en bij gebrek aan een kussen steek ik mijn vuist in mijn mond en zet er mijn tanden in om het geluid tegen te houden. Met mijn vrije hand grijp ik naar de littekens op mijn borstkas die gloeien alsof het verse wonden zijn.
    Even vergeet ik dat Kyle naast me ligt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "IRIAL!" schreeuw Ik geschrokken e npak hem vast. "Rustig!" Ik vergeet mijn pijn en aai over zijn hoofd. "Wat is er?" Vraag ik iets kalmer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik hoor Kyle mijn naam roepen en zijn armen sluiten zich om mijn middel. Ik draai me naar hem toe en verberg mijn gezicht in zijn nek.
    "Rustig!" zegt hij terwijl hij over mijn hoofd aait.
    "Wat is er?" vraagt hij dan zelf een stuk kalmer.
    Ik wacht even tot ik weer gewoon kan ademhalen.
    "De littekens zijn het ergste niet, maar de herinneringen," zeg ik zacht "ik ben zelf ook niet zo dapper als ik me voordoe, Kyle."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "D-Dat wist ik niet." Zeg ik en wrijf over zijn rug, "Maar waarom doe je dat dan?" vraag ik voorzichtig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Als je niet blijft zwemmen ga je kopje onder," zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal "en ik weiger het hen te gunnen dat ze me gebroken zouden hebben. Wat er met me gebeurd is is niet wie ik ben," zeg ik streng.
    Ik spreek meer mezelf moed in dan ik een antwoord geef op Kyle's vraag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik ben stil als hij dat zegt. "Maar, je moet jezelf toch zijn?" Vraag ik dan toch. Ik kijk naar Irial. Ik snap nu hoe moeilijk het is je beste vriend te zien huilen, ik heb medelijden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik ben ook mezelf," zeg ik overtuigd.
    "Ik heb er alleen wat langer naar moeten zoeken dan de meesten. Ik heb hard gewerkt aan wie ik nu ben Kyle, alleen laten mijn dromen me soms zien wie ik niet wil zijn."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Oke." Zeg ik zachtjes en kijk naar beneden. "Ik weet nooit wat te doen op dit soort momenten." Zeg ik zachtjes. "Een vraagje over iets anders. Weten je ouders dat je soal op jongens als meisjes valt?" Vraag ik en kijk hem half aan, gewoon om even aan wat anders te denken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Weten je ouders dat je zowel op jongens als op meisjes vat?" vraagt hij plots terwijl hij me aankijkt. Ik kijk hem aan, zucht en zeg dan
    "Kyle, mijn ouders zouden er niet om geven mocht ik een geit neuken, zolang ik het maar niet hun huis doe."
    Ik herinner nog steeds de onverschillige blikken op hun gezichten toen ik het hen vertelde en daarna meteen weer met hun mobieltjes aan de slag gingen om toch maar die ene business deal binnen te kunnen halen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.