• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "U vraagt en ik doe." zegt ik zachtjes. "Ik doe het graag."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    Ik lach om hoe Irial dat zegt. Te snoepen. "Je hebt ze er tussen zitten." zeg ik en doe een gay-handje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Zo zachat mogelijk pakte ik mijn mobieltje weer. Isa merkte nog niks. Mam alles komt goed ik hou van je<3 ik drukte op verzenden en glimlachte. Ik verzond ook naar Roselien wat. Vanmiddag bios, pap is weg en mama is verdrietig <3 u xx en drukte op verzende. Ik glimlachte weer even en pakte mijn tkenblok.

    [waar is donna toch pokkerne]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Charlotte had trouwens ook nog wat tegen Isa gezegd]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    {JEp, Donna en Pablo zijn aan het pokeren...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [wahah omg i love omegle]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (zag het maar Isa zit ver in gedachten xD)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Geldt dat alleen voor die kusjes?" vraag ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebel. Ondertussen wijs ik met mijn vinger naar mijn hals als teken dat het daar ook pijn doet.
    Isa antwoordt niet meer en ik vind het best jammer. Ik had graag Michael's reactie gezien mocht ik haar inderdaad een kus gaan geven zijn.

    Irial

    Ik barst in lachen uit om zijn reactie en geef hem voorzichtig een stompje tegen zijn arm.
    "Het is dat ik gezegd had weer vriendelijk te doen tegen Jessica, anders had ik haar gevraagd of ze die koekjes van eigen deeg lekker vindt," zeg ik terwijl ik de tranen van het lachen van mijn wangen veeg.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 18:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [omg mijn gesprek is geniaal. ik vraag glitter je vraagt hij hoezo wil je dat weten]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hoort niet echt in dit topic thuis he]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Irials lach is aanstekelijk waardoor ik dus ook lach. "Is ze nu op school?" Vraag ik als ik uitgelachen ben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [i know maar ik ga dood van het lagchen door alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Tja, wat wil je dan nog meer?" vraag ik nieuwsgierig.
    Ze wijst naar haar nek. Langzaam buig ik naar haar hals toe en ik begin zecht, heel zacht kusjes op haar nek te drukken.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 18:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LILlly
    Ik schets wat kleine dingetjes in mijn tekenblok. UIteindelijk kleur ik ook wat tekening maar in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Hoe moet ik dat weten, ik ben toch hier?" zeg ik schouderophalend.
    Ik schiet opnieuw in de lach omdat ik in mijn hoofd steeds Kyle die beweging met zijn hand zie maken. De tranen stromen opnieuw volop over mijn wangen en na een tijdje hou ik mijn hand op mijn buik omdat hij pijn doet van het lachen.

    Charlotte

    Ik geniet van Michael's kusjes in mijn hals. Ik schrik me rot wanneer ik de leerkracht hoor zeggen
    "Juffrouw Suavez-Grey en jongeheer Brown, jullie mogen de les verlaten. Ik heb er geen behoefte aan jullie openbaar vertoon van affectie nog te aanschouwen."
    Ik moet me inhouden van lachen en zet mijn hoedje terug op. Dan sta ik recht, sla mijn rugzak over mijn schouder en trek Michael achter me aan.
    "Misschien moet u dan uw ogen dicht doen," fluister ik de leerkracht toe wanneer we hem passeren.
    In de gang barst ik in lachen uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.