• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ i will wait =)]

    (Derryl belde me eindelijk weer eens! Zn moeder is uit coma, ik ga morgen naar Drenthe toe, dus kan hier niet online komen.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ehm, even denken. Jessica en Michael zijn uit elkaar, Charlotte en Michael zijn nu een soort van friends with benefits met optie op meer :') en Michael is erachter gekomen dat Charlotte door haar pleegvader mishandeld wordt, Iri is nog steeds bij Kyle thuis, niet veel bijzonders daar. Denk je dat ik iets vergeten ben?
    Anders kan je iemand naar Charlotte en Michael laten toekomen, ze zitten op het Football veld, Charlotte had zich laatst tegen Michael aangevleid.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ( ga je naar HEM toe?! =D]

    [Oke tanx =)]

    (jaaaaaa =D)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Het lukt niet, doe jij het maar," zegt Kyle terwijl hij naar me kijkt. Traag, om het er niet in te wrijven dat het niet moeilijk is, draai ik het slot om. Voor hij naar buiten kan lopen hou ik hem nog even tegen en fluister in zijn oor
    "Geef het tijd, het komt wel."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oh my...vraag of hij vaker on komt, oh my ik wil echt mee =(]

    (Sorry moet om half 12 alweg, me ouders faab ook mee. ;))

    Kyle.

    Ik knik als reactie op zijn zin, maar ik wil graag naar buiten dus stap de drempel over en vul mijn longen met de frisse buitenlucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Faab?. Anders dan bel ji mij als je er bent en dan kunne we met z'n drieën praten! =D]

    ('gaan' lieverd zijn moeder is op proef thuis en dan kan ik niet hem bij zn moeder wegslepen omdat jij wilt praten, snap je het? Ik laat hem je smsn met mijn mobiel oké.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jeez dat zeg ik ook helemaal niet >=\, nu doe je alsof ik daar niks om geef, dat z'n moeder net uit coma is!! >=\]

    (kalm Jorn aub, rustig zo bedoelde ik het niet :()


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ach]

    (wat? maar hij kan je wel smsn hé vergeet dat niet ;) ik ben daar wel pas rond 3 uur ofzo.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.