• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    Charlotte

    "Mike, dat is heel lief," zeg ik vertederd "en heel verleidelijk, maar als ze mijn situatie komen bekijken en zien dat het weer fout gaat dan moet ik naar een tehuis en dat is nog erger. Ik moet het gewoon twee jaartjes volhouden en dan kan ik opnieuw beginnen."
    Ik kruip dicht tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    "Ik kan natuurlijk wel af en toe bij je...logeren," zeg ik grijnzend na enkele minuten stilte "ik wou zeggen slapen, maar dat zou nogal misleidend zijn."


    Irial

    Wanneer ik merk hoe groot de glimlach op mijn gezicht is terwijl ik naar Kyle kijk, raak ik even in de war. Ik ga buiten op een stoel zitten en leg mijn rechterbeen op mijn linkerknie. Ik zoek naar mijn pakje sigaretten en steek er eentje op. Als ik opnieuw opkijk naar Kyle krijg ik een raar gevoel in mijn buik. Ik neem een trekje en schud grijnzend mijn hoofd.
    'Je zult je zin nog krijgen, kleine,' denk ik bij mezelf.

    [Ik ga Irial langzaamaan verliefd laten worden op Kyle :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [sorry man ik zie nu pas dat je er bent:X Iki kan niet echt verder want lilly zit in de aula alhioewel charlotte kan miss. komen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik wacht nog even op reactie van 'Michael', ze komt zo vast terug ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [denk ik ook]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Twee jaar?" vraag ik vol ongeloof. "Weet je hoe lang dat is? Je kan toch tijdelijk bij ons zijn. Tot dat je pleegvader ermee stopt en inziet dat het echt niet kan?"
    Ik sla mijn armen om haar heen.
    "Je bent altijd bij ons welkom." fluister ik in haar oor.

    Donna
    "Tja, alweer gewonnen" zeg ik als ik Pablo's kaarten zie. "Sorry man maar ik ben nou eenmaal goed!"
    Pablo kijkt me met een pruillipje aan.
    "Jij gunt me niets" zegt hij zielig.
    "Klopt." lach ik.
    Pablo gaat staan en tilt me op. Ik begin te gillen.
    "Kom we gaan mensen zoeken." zegt hij en hij loopt de school uit met mij op zijn schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Mijn muziek schaalde door mijn oren en ik zong zacht mee. MIjn hoofd ging op en neer op de muziek. Rustig las ikdoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Je bent altijd bij ons welkom," fluistert hij in mijn oor terwijl hij zijn armen om me heen slaat.
    "Dankje," fluister ik glimlachend terug. Dan besluit ik dat er wel genoeg gezeurd is voor vandaag. Ik heb nog steeds mijn eigen leven in handen. Ik kruip terug op Michaels schoot en zeg stout
    "Waar waren we?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte gaat op mijn schoot zitten.
    "Waar waren we?" vraagt ze stout.
    Ik begin haar te zoenen en probeer haar shirt uit te trekken.
    "Hier?" fluister ik zachtjes in haar oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [eeehm char en mich zijnjullie op school]:|


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LIlly
    Na een tijdje verveelde ik m e en besloot maar buiten een rondje te doen. Ik pakte mijn jas en liep naar buiten.

    [dadelijk tog gym met iedereen](hoera)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ja ze zijn op school :'). Op het voetbalveld]

    Charlotte

    Dan voel ik zijn lippen op de mijne en zijn handen onder mijn t-shirt.
    "Hier?" vraagt hij fluisterend.
    Ik steek mijn armen omhoog zodat hij mijn shirt kan uitdoen. Er is toch geen kat op het veld en zo verlegen ben ik niet, het zijn maar borsten en een blote buik. Ik zet mijn lippen in zijn hals en zoen hem zacht.
    "Daar," fluister ik terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik wil al zeggen tog niet binnen whahahah]
    LIlly
    Ik liep op het paadje naar achteren richting de sportvelden. Verderop zag ik 2 mensen dicht bij elkaar. Vaag herkende ik een huidskleur. Daar blijf ik weg nam ik mezlef voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pablo
    Samen met Donna, op mijn schouder, loop ik naar buiten. Ik de verte zie ik Lilly lopen.
    "Lilly!" roep ik hard.
    "Sukkel, wat doe jij?" zegt Donna boos terwijl ze een stomp op mijn rug geeft.
    Ik zet Donna neer en kijk recht in haar ijs blauwe ogen. Haar bruine haar zit in een losse vlecht. Donna is een prachtig meisje maar niet aardig, net als ik.
    "Don, schat, je moet even aardig tegen haar doen. Weet je nog, team Pablo en Donna gaan nooit lang door, ze doen dat ik korte stukjes. Jij moet dit even recht zetten."
    Met tegenzin draait Donna zich om.
    "Oké." zucht ze.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    Ik hoorde mijn naam en draaide me een stukje. Ik kneep even mijn ogen dicht en zag pablo en donna. Verbaasd liep ik naar hun toe. 'ja wat is er?' ik keek ze vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    "Daar is inderdaad beter" zeg ik zachtjes terwijl ik mijn handen verplaast naar haar onderrug. Zacht zoen ik haar nek, haar rug, haar armen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."