• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik kom de gymzaal binnen lopen. Op de grond zie ik Charlotte strechen. Ik volg haar voorbeeld en begin ook te strechen.
    "Dames en Heren!" roept de Docent. "Ga even allemaal zitten."
    Braaf doen we wat de coach zegt. Dit is een van de weinige lessen dat we echt luisteren.
    "We gaan vandaag boksen dus maak tweetallen. Jongens en meisjes apart."
    Zodra dit is gezegd loop ik naar Charlotte toe.
    "Gaan we samen?" vraag ik aan haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Donna gaat eindje verderop stretchen en dan vraagt de coach om aandacht. Ik blijf in spriethouding zitten en zet mijn ellebogen recht voor me uit op de grond. Mijn kin leg ik in zijn handen en luister naar wat hij te vertellen heeft.
    "We gaan vandaag boksen, dus maak tweetallen. Jongens en meisjes apart."
    Ik verstijf zodra ik het woord boksen hoor en mijn ogen gaan wijdopen. Ik begin helemaal te trillen en probeer het tegen te houden wanneer Donna naar me komt toegelopen.
    "Gaan we samen?" vraagt ze.
    De tranen springen in mijn ogen en ik zoek even Michael's blik.
    "I-ik kan niet boksen," zeg ik zacht waarop ik de gymzaal uitren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik kijk Charlotte na als ze de zaal uit rent. Ik haal mijn schouders op en loop naar Lilly.
    "Wij?" vraag ik aan haar.

    Michael
    Pablo trekt me van de bank af.
    "Ik maak je kapot!" roept hij lachend.
    "Dat had je gedacht!" zeg ik en ik pak een paar handschoenen van de stapel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik blijf rennen tot ik in het glee lokaal ben, laat me in een hoekje van de ruimte op de grond zakken en barst in huilen uit. De gedachte aan boksen alleen al doet de me doodsangsten uitstaan. Ik kan niet geloven dat één persoon zo mijn leven kan beïnvloeden. Razend ga ik recht staan en gooi een paar stoelen doorheen de ruimte. Een hels kabaal vult de gang wanneer er eentje het raam doorvliegt. Trillend als een riet laat ik me opnieuw op de grond zakken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Na de uitleg kijk ik om me heen of ik Charlotte ergens kan zien. Waar ik ook kijk ik zie haar niet. Dan hoor ik een hels kabaal.
    "Pablo ga jij met Logan." zeg ik snel en ik ren het lokaal uit.
    Na even zoeken vind ik Charlotte in het Glee lokaal op de grond. Ik ga naar haar zitten en leg haar hoofd op mijn schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael komt naast me zitten en legt mijn hoofd op zijn schouder. Ik kan nog steeds niet ophouden met beven. Ik ben hem immens dankbaar dat hij niks zegt. Ik vlei me even tegen hem aan tot ik wat kalmer ben.
    "Ga jij maar boksen als je wilt," zeg ik na een tijdje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    hey kiddos, Dracy is er mischien\ vanavond of morguh ;)]

    [Hopelijk vanavond nog ^^. Samenvatting nodig?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [graag =)]

    [Irial begint gevoelens te krijgen voor Kyle, Charlotte en Michael hebben sex gehad op het Football veld, Donna heeft geprobeerd met Lilly te praten maar is uiteindelijk weer weg gegaan, bij gym was het boksen en omdat Charlotte thuis geslagen wordt is ze weg gelopen, Michael is haar nu achterna. Dat is het wel zo'n beetje]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik verhuis even naar beneden]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ oké spannend! =D, nou ja hoe kan ik het beste inspringen? =)]

    [Ik denk best gewoon aan gym meedoen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ok]

    Amy


    Ik ben weer bij gym, gelukkig doen we geen tennis. Ik bene r niet echt bij met me gedachte want ik moet steeds denken aan het nummer True colours wat we gaan doen. Ik heb er zo'n zin in.