• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Echt waar? Ik was vroeger dol op die film! Mijn ouders werden er gek van dat ik er de hele tijd naar wilde kijken," zeg ik lachend terwijl ik me zonder nadenken naast Kyle in bed vlei.
    Pas wanneer ik er zit heb ik door dat het misschien niet zo'n goed idee is. Om hem niet te kwetsen blijf ik maar gewoon zitten.

    Charlotte

    "Ik ben echt van de trap gevallen," hou ik vol.
    Nadat mijn pleegvader me ervan trok
    "Ik ben met mijn oog tegen de trapleuning terecht gekomen toen ik steun zocht," zeg ik schouderophalend, alsof het niets inhoudt.
    Dan druk ik mijn lippen op de zijne om hem het zwijgen op te leggen. Ik herinner me pas de barst in mijn onderlip wanneer ik de huid er rond voel tegen trekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Blijf je kijken? Ik wil hem heust opnieuw starten." Zeg ik, ik zag dat hij in twijfel zat toen hij op mijn bed ging zitten, maar waarvoor? "Ik heb ook deel 2." Zeg ik en glimlach. "Het zijn ook myn lievelings films." Zeg ik eerlijk, en lach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik beantwoord haar kus.
    "Ik geloof het niet maar het is wat jij wilt." zeg ik zodra ze me los laat. Ik druk heel zachtjes een kus op haar blauwe oog.
    "Misschien helpt dit."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle.

    "Zoenen buiten de les!" Zeg ik lachend en kijk wbw naar Michael en Charlotte.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Nee, laten we maar gewoon verder kijken," zeg ik glimlachend "ik weet toch al hoe het gaat."
    Ik sla mijn arm om zijn schouder en glimlach terug naar hem. Dan richt ik mijn ogen op het scherm en kijk naar de film. Mijn gedachten dwalen af naar de tattoo die ik al een tijdje wil laten zetten en ik laat mijn vingertoppen over het plekje in mijn nek gaan waar ik hem wil.

    Charlotte

    "Ik geloof het niet maar het is wat jij wilt," zegt hij nadat ik hem gekust heb. Ik voel zijn lippen tegen mijn ooglid aan en huiver even omdat het zo fijn voelt. Ik kijk hem aan met een stout glimlachje en fluister dan
    "Mijn lip doet ook pijn."
    Dan hoor ik Isabelle roepen dat we buiten de les moeten zoenen.
    "Ben je jaloers, Isa? Anders kom ik je ook een zoentje geven," antwoord ik speels.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 17:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik glimlach even naar Irial en kijk dan naar de film. "Was het eigelijk goed gekomen tussen Jessica en Donna?" vraag ik nog naar het scherm kijkend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle.

    "Nee, hou je maar by Michael." lach ik terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik staarde een beetje verdrietig voor me uit. Ik voel mijn mobiel trillen en pak hem snel. Mama staat er op. 'meneer mijn moeder belt ik ga even opnemen op de gang' roep ik snel en sta op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ineens staat Lilly op met de mededeling dat haar moeder belt. Ik maak me een beetje zorgen om haar, want ze wil niets zeggen over haar vader, en ze ziet er ook zo verdrietig uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    SNel nam ik mijn mobiel op. 'Heey mam' zei ik zacht en luisterde naar haar. 'Ow ja misschien is het maar beter zo' zeg ik uteindeiljk. 'Ja dat is zwaar voor je. Ik kom vanmiddag zo snel mogelijk naar huis en ik ga naar de film met Rosenlien' beloof ik 'Ik moet naar mijn les doeg' ik hang op. FIjn papa was weg. SNel liep ik terug naar de klas. 'sorry was belnagrijk' zei ik snel en ging zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ze kijkt me aan met een stout glimlachje en fluistert dan
    "Mijn lip doet ook pijn."
    Ik begin te lachen. "Jij wil te graag!"
    Ik zoen haar weer zachtjes, deze keer op haar lip.
    "Beter?" vraag ik lachend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle.

    "Sorry weet ben nieuwsgierig, maar wat was r?" vraag ik zachtjes en kijk Lilly doordringend aan, ik wil dat ze het zegt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    'iets met mijn moeder' meer durfde ik niet te zeggen. SNel keek ik naar de docent maar mijn gedachtes dwaalde af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Was het eigenlijk goed gekomen tussen Donna en Jessica?" vraagt Kyle.
    "Ja ik heb gehoord van wel, maar ik geloof niet dat ze nog beste vriendinnen worden."
    Dan denk ik aan het nieuwe meisje van gisteren en moet luidop lachen. Het is gemeen maar ik kan het niet helpen.
    "Ik heb gehoord dat Charlotte goed bezig is om Michael van Jessica af te snoepen," voeg ik er nog aan toe.

    Charlotte

    "Jij niet dan?" vraag ik lachend, maar rechtuit voor hij zijn lippen op de mijne duwt.
    "Beter?" vraagt hij achteraf. Ik knik en kijk hem liefjes aan.
    "Ik kan nog wel een paar plekjes bedenken," fluister ik dan in zijn oor.
    Het duurt even voor ik doorheb wat Isabelle gezegd had.
    "Het is alleen maar jammer voor jou, Isa," zeg ik lachend terug.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 17:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    "Ow oké." En ik keek ook naar de docent, zonder dat ik het eigelijk merk teken ik een hartje met mijn naam en Florence's naam erbij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.