• Dat zou mij ook kunnen overkomen..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    HAHAHA _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn moeder keek me aan met een blik van ''Je zit al de hele dag achter die laptop, als je er ook al mee begint te lachen, maak ik me echt zorgen.''

    Hahaha :'D.


    The odds are néver in our favor.

    hahaha xd


    Stop holding me under and let me breathe.

    Chopin schreef:
    HAHAHA _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahah ok dat ís grappig :').

    Alleen moet ik er niet mee lachen want ik goot vandaag nagellakremover over een wonde in plaats van ontsmettingsmiddel -_-"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Hahah ok dat ís grappig :').

    Alleen moet ik er niet mee lachen want ik goot vandaag nagellakremover over een wonde in plaats van ontsmettingsmiddel -_-"


    auw!!


    -

    Jep. Ik steek dus ook van die domme dingen uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Hahah ok dat ís grappig :').

    Alleen moet ik er niet mee lachen want ik goot vandaag nagellakremover over een wonde in plaats van ontsmettingsmiddel -_-"


    Ik heb altijd van die velletjes aan mijn vingers hangen, en als ik nagellak van mijn nagels afhaal komt er ook wat in die velletjes en dat doet pijn -__-

    Maar die video was epic faal.

    Ik goot een keer nagellakremover over mijn bureau. Nou voelt dat echt raar aan, net alsof het wc papier is. Ik krijg het er niet vanaf!!(huil)


    "I solemnly swear that i am up to no good."