• Plaats hier foto's van Harry Potter.

In een vorig topic werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talk topic.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

En ik was een topic aan het maken. ><

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

MissSharp schreef:
    En ik was een topic aan het maken. ><

En ik was je voor. :'D

Disclaimer schreef:
    (...)
    En ik was je voor. :'D

(no_chears) Dit is al de tweede keer dat iemand me voor is.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

@MissSharp. Dat komt doordat ik hem al een paar keer had. Dan kopieer ik de tekst uit die post, plak in een nieuw topic, en klaar. *O*

Disclaimer schreef:
    @MissSharp. Dat komt doordat ik hem al een paar keer had. Dan kopieer ik de tekst uit die post, plak in een nieuw topic, en klaar. *O*

Aah zo. Ach ja.
    Jij doet het tenminste goed.
    De vorige keer bij een spelletje had ik echt een hele uitleg gemaakt, komt er iemand *ja, je weet hoe het gaat*.
    Oké, ook fijn. ><

~~eerste van de irritante "abo" reacties~~

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Tweede irritante abo reactie. Eigenlijk moeten ze een abo-knop maken(A)

"I solemnly swear that i am up to no good."

Page394 schreef:
    TweedeDerde irritante abo reactie. Eigenlijk moeten ze een abo-knop maken(A)

Alleen dan moeten sommige mensen niet vergeten om dan een abo te nemen *kijkt fluitend de andere kant op*

[ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 13:15 ]

Deep inside, I've never felt alive

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Aboabo.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Boem

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Sapientia schreef:
    (...)

Alleen dan moeten sommige mensen niet vergeten om dan een abo te nemen *kijkt fluitend de andere kant op*

Dat komt me bekend voor!

"I solemnly swear that i am up to no good."

Gehehe, Ron <3.

<3.

[ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 0:07 ]

The odds are néver in our favor.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Bron: miraze.tumblr.com

I really fücked it up this time, didn't I my dear?