• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik weet niet wat jij doet, maar ik ga doorgaans bloot onder de douche hoor :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Hij drukt zacht een keer zijn lippen op de mijne en laat me dan los, daarna gat hij recht zitten. "Je bent echt een schatje." Zeg ik en nu duw ik hem omver.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik zet de gitaar neer en neem mijn gsm. Nog steeds geen telefoon. Van niemand. Ik zucht en laat mijn hoofd op mijn handen rusten. Misschien had ik niet moeten komen. Misschien heb ik het alleen maar erger gemaakt. Ik twijfel of ik nog zou moeten wachten op Charlie, maar ik betwijfel het. Ik neem mijn tas en probeer de uitgang te vinden.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja ik ook wrm?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga zo fonduen of hoe je dat ook schrijft. :) Ik ben er nog wel even. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Doe anders nog iets met Ir ofzo. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Omdat je zei: Lachend kijk ik naar Charlotte die bloot onder de douche staat. Alsof het iets uitzonderlijks is :')]

    Irial

    "Je bent echt een schatje," zegt hij.
    "Ik ben zo geboren," zeg ik grijnzend.
    Plots beland ik op de grond. Ik zou hem zo kunnen tegen houden maar besluit hem ook even iets te gunnen en blijf rustig liggen.
    "Ben je nou tevreden?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [haha ik snap het maar ik ga eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    "Nog niet helemaal." Grijns ik en ga over hem heen hangen en grijns opnieuw. Een golf van opwinding gaat door mijn lijf maar weet het met moeite tegen te houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [samenvatting??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hoeveelste uur is het?????]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen idee, ben er maar ingesukkeld :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [haha dracy en suenos zijn er otg wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gancanagh schreef:
    [Irial wordt verliefd op Kyle en heeft hem meegenomen naar zijn huis omdat Kyle's vader woedend thuis kwam, ondertussen hebben ze gekust en heeft Irial toegegeven aan zijn gevoelens. Charlotte heeft in de gymzaal met Amy, Isabelle en Lilly gedanst, heeft een oude vriendin die nieuw is op school opnieuw gezien en er mee gepraat. Pablo en Donna zitten in het Glee lokaal, ze leert hem piano spelen. Charlotte staat onder de douche met Michael]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    (...)


    [En Mary (de nieuwe) zoekt de uitgang van de Glee-zaal-ding :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.