• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hey gasies ik ga wer ik moet leren voor duits en andere dingen voor huiswerk Bye kom vanavond weer =)]

    [xD Droog, ben je er net. :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ehm, ja, ik denk-"
    Ik stop met praten als ik iemand hoor zingen.
    Wow, dat is echt goed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Eerst wel, nu niet meer." Zeg ik en steek mijn tong uit. Ik pak zijn hand vast. "Ik zei toch jij maakt me altijd beter." Glimlach ik schuin en trek mijn messt liefe gezicht die ik heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "But sometimes it hurts instead, yeah, yeah."
    Langzaam bouw ik het liedje af. Ik open mijn ogen en zie Mary en Charlotte staan.
    "Hey," zeg ik zachtjes terwijl ik piano blijf spelen. "Had je genoeg van gym?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ja," zeg ik met een zachte glimlach "mooi gespeeld," zeg ik met moeite.
    Laat haar hem alsjeblieft niet terug willen
    Ik ga op de vensterbank voor de gebroken ruit zitten en zing zacht Sleeping sickness terwijl de wind heerlijk door mijn haren blaast.

    Irial

    "Ik zei toch jij maakt me altijd beter," zegt hij glimlachend waarop hij een lachend snoetje trekt.
    "In dat geval gaan we morgen naar school," zeg ik serieus. Ik wrijf even door zijn haar om het terug goed te leggen. Ik ben zo benieuwd wat er allemaal gebeurd is dat ik mijn mobiel uit mijn zak haal en sms naar Donna.
    "Hoe gaat het daar?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [zo beeld ik me trouwens Charlotte's stem in]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik blijf onwennig aan de deur staan en kijk een beetje rond. Kijk, interessante schoenen. Ik kijk naar mijn voeten en wiebel wat heen en weer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "In dat geval gaan we morgen naar school." Zegt Irial serieus, en wrijft dor mijn haar om het goed te leggen. Ik grinnik en zet me naast Irial in de zitzak en leg mijn hoofd op zijn schouder. Irial Smst naar iemand. "Waar denk je nu aan?" Vraag ik en sluit mijn ogen even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik lach naar Charlotte. Ik hoor mijn mobiel afgaan. Het is een sms van Irial.
    "Hoe gaat het daar?"
    "Niets bijzonders"
    antwoord ik snel.
    Ik draai me weer naar de Piano en begin weer te spelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Waar denk je nu aan?" vraagt Kyle terwijl hij zijn hoofd op mijn schouders legt.
    "Niets bijzonders," antwoord ik zacht.
    Ik lees de sms van Donna en zie net hetzelfde staan. Ik grinnik even. Dan neem ik Kyle's hand in de mijne en wrijf over de rug ervan met mijn duim. Ik zou zo in slaap kunnen vallen.

    Charlotte

    Donna glimlacht, kijkt even op haar gsm en speelt verder. Gezien mijn liedje nog niet uit was zing ik iets luider verder. Ik draai me een beetje en laat mijn voet op de vensterbank rusten terwijl ik tegen de muur leun. Ik kijk naar buiten en de frisse wind die door het gebroken raam komt doet me goed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Niets bijzonders." Geeft Irial antwoord op mijn vraag. "Ik weet wel waar ik aan denk, aan jou." Zeg ik en druk me tegen Irial aan, hij pakt mijn hand en wrijft met zijn duim over de rug van mijn hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk even rond en ga op een stoel zitten. Ik onderdruk de drang om zelf te beginnen zingen, en begin tot 100 te tellen in mijn hoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Ik weet wel waar ik aan denk, aan jou," zegt Kyle terwijl hij zich tegen me aandrukt.
    "Wat denk je dan zoal?" vraag ik grijnzend.
    Ik leg mijn hoofd achterover.

    Charlotte

    Wanneer ik klaar ben met zingen veeg ik wat tranen weg en snuif nog flink wat frisse lucht binnen voor ik weer naar de anderen kijk. Ik lach even naar Pablo en ga dan weer bij Mary op schoot zitten.
    "Wat doe je?" vraag ik wanneer ik een wazige blik in haar ogen zie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    84, 85, 8-
    Ik schrik op wanneer Charlotte op mijn schoot komt zitten.
    "Wat doe je?"
    Ik gniffel.
    "Ik was tot 100 aan het tellen. Dan begin ik niet te zingen, snap je?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.