• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Eigelijk alleen al door je aanwezigheid." Zeg ik zachtjes en kijk hem heel even snel aan en dan weer terug naar beneden. Ik krijg steeds sterker het gevoel dat hij mij ook leuk begind te vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Awh, meen je dat? Dat zou echt lief zijn."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Kan niet beter," zegt ze vol overtuiging. Misschien iets te veel overtuiging.
    "Ben je zeker? Hoe gaat het thuis? Woon je nog steeds bij dat pleeggezin? Ik ben even vergeten hoe ze heten, ehm..." Ik denk even na.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Irial

    "Eigenlijk alleen al door je aanwezigheid."
    Heel even kijkt hij me aan en dan kijkt hij naar beneden.
    Ik barst in lachen uit en leg mijn handen in mijn nek terwijl ik wat verder achterover leun.
    "Slijmbal," zeg ik grijnzend terwijl ik hem aanstaar.

    Charlotte

    "Zo ben ik," zeg ik met een valse air. Mary lijkt mijn leugen niet te geloven.
    "Ben je zeker? Hoe gaat het thuis? Woon je nog steeds bij dat pleeggezin? Ik ben even vergeten hoe ze heten, ehm..."
    Ik schud mijn hoofd serieus.
    "Nee, ik woon niet meer bij de O'Malleys," ik schraap mijn keel even "ik verblijf bij de Greys nu."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nee, ik woon niet meer bij de O'Malleys, ik verblijf bij de Greys nu."
    "Ow, wat jammer. Hoe komt het?" Ik sla mijn armen om haar heen en knuffel haar voorzichtig, ze voelt aan alsof ze elk moment kan breken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Slijmbal." Zeg Irial grijnzend en staart me aan.
    "Heel Serieus hoor." Zeg ik met een pruillipje en kijk hem nu ook aan. weer voel ik mijn hart heviger kloppen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Dit is Mary, Mary aan wie ik vroeger alles vertelde. Waarom ik lieg ik tegen haar?
    Ik besluit eerlijk te zijn en hou de tranen niet langer tegen.
    "Meneer O'Malley had niet genoeg aan zijn vrouw," fluister ik zo stil ik kan terwijl ik mijn gezicht in haar nek verberg.

    Irial

    Ik sla met mijn hand op de zitzak als teken dat hij naast me moet komen zitten. Ik neem ondertussen mijn gitaar en begin I gave you all te spelen. Ik kijk Kyle in de ogen en begin te zingen.
    "Well now you've won," zeg ik glimlachend wanneer ik klaar ben met zingen.

    [zo beeld ik me trouwens Irial's stem een beetje in ^^]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:50 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Meneer O'Malley had niet genoeg aan zijn vrouw," fluistert ze.
    "Hij... wat?" fluister ik geschokt.
    "De klootz-, sorry."
    Ik wrijf over haar rug en knuffel haar nog een beetje. Ik besluit een tijdje te zwijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Ik ga naast Irial zitten en Irial begind te zingen, hij kijkt recht in mijn ogen. "Well now you've won." Zegt hij glimlachend als hij klaar is met zingen. Ik voel me roodkleuren, en kijk hem aan. "Dus je-?" Ik stop en kijk of hij me snapt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik veeg mijn tranen en tover mijn glimlach tevoorschijn.
    "Gelukkig ben ik er nu niet meer," zeg ik zacht.
    Dat ik niet veel beter ben terecht gekomen hou ik nog maar even voor mezelf.
    "Hoe komt het dat je van school veranderd bent?" vraag ik dan nieuwsgierig.

    Irial

    Kyle gaat helemaal blozen en kijkt me aan.
    "Dus je-?"
    Ik grinnik wanneer hij zijn zin niet kan afmaken en leg mijn hand op zijn wang terwijl ik over mijn lippen lik. Ik bijt even op mijn piercing terwijl mijn ogen opnieuw naar zijn mond dwalen. Heel traag breng ik mijn gezicht dichter bij dat van hem om dan heel voorzichtig mijn lippen op die van hem te drukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Verder zegt ze er niets meer over, dus ik vraag ook niets meer.
    "Hoe komt het dat je van school veranderd bent?" vraagt ze.
    "Wel, ik dacht dat als ze zouden doorhebben waar ik was, als ze dat al zou doorhebben, de teef, meteen naar mijn school zouden bellen, en ik wil niet meer terug."
    Ik forceer een glimlachje en wrijf zachtjes over haar rug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Irial legd zijn hand op mijn wang, ik zie hem naar mijn mond kijken, heel langzaam komt hij naar me toe, licht voel ik zijn lippen op de mijne komen, ik doe met hem mee, ik doe mijn armen om hem heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Ik wou dat ik de moed had om te doen wat jij doet," zeg ik zacht met een glimlach.
    Ookal vind ik niet dat je je moeder een teef mag noemen.
    Ik kijk haar even aan en geef haar lachend een stompje op haar arm.
    "Heb jij al een vriendje?" vraag ik dan.

    Irial

    Wanneer hij mij terug kust voelt het alsof er vuurwerk in mijn buik wordt afgestoken. Hij legt zijn armen om me heen en ik kruip wat dichter tegen hem aan. Mijn hand ligt nog steeds op zijn wang en ik laat het wat verder glijden tot ik een beetje door zijn haar kan woelen. Voorzichtig trek ik mijn hoofd terug en kijk hem opnieuw in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik vond wel een jongen leuk, maar ze heeft hem buitengegooid toen hij me kwam ophalen voor onze eerste date."
    Ik zwijg even.
    "Jij?" Ik glimlach.
    "Die daar?" Ik knik naar de jongen waar ze net naar aan het kijken was.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Als Irial stopt vind ik het wel jammer, maar als hij me in mijn ogen kijk vergeef ik het hem. Mijn hart klopt als een bezetene en toch heb ik nog een beetje zenuwen. Ik kijk hem heel diep en verliefd in zijn ogen terug aan. Nogsteeds heb ik hem vast, ik weet niet wat ik moet zeggen dus glimlach heel lief naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hey vertel me alles ik weet dat er iets is gebeurd, maar ja waar is iedereen mag ik een samenvatting? =)]