• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ja tot vrijdag wachten stijldansen en jazz-ballet]
    lilly
    'jep' zeg ik terwijl ik snel een borstel door mijn haar haal. 'auditie in gymzaal ofzo' ik kijk haar vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lilly
    Ik haalde een borstel door mijn haar en knikte. 'waar auditie' ik keek haar aan
    [ik ga zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Jha, 5e uur. Gymzaal." Knipoog ik en kijk weer naar mijn mobiel. "Moet je kijken." Ik laat haar een grappig filmpje zien Honden bloopers

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 13:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik blijf rustig zitten en geniet van de stilte. Dan word ik er plots weer nerveus van en begin met mijn voet te tikken. Met mijn ogen nog steeds gesloten vraag ik zacht
    "Kyle, hoe gaat het met je?"

    Charlotte

    Ze legt haar handen in haar schoot en kijkt ernaar terwijl ze zegt
    "Kan beter."
    Ik zie haar ogen blinken van de tranen die klaarzitten om weg te stromen. Ik leg mijn hand op die van haar en vraag voorzichtig
    "Wil je het vertellen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wil je het vertellen?"
    Ik haal mijn schouders op en neem een zakdoek uit mijn tas.
    "Ik ben thuis weggelopen," zeg ik half snikkend en kijk haar met betraande ogen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    lily
    ik begon te lachen maar verslikte me. Ik begon hard te hoesten.

    [doeg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Kyle, hoe gaat het met je?" Hoor ik Irial zachtjes vragen, ik kijk om en zie dat hij zijn ogen nog gesloten heeft. "Weer iets beter, maar dat komt door jou." Zeg ik en kijk naar het drumstel, ik sta op en loop eromheen om te kijken hoe het in elkaar zit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle.

    Lilly verslikt zich van het lachen, waardoor ik harder begin te lachen, snel klop ik een paar keer op haar rug, hopelijk gaat het dan wat beter. Slap van het lachen ga ik op de grond zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Ik ben thuis weggelopen," zegt ze snikkend.
    Ik ga op haar schoot zitten en sla mijn armen om haar heen terwijl ik mijn hoofd op dat van haar leg.
    "Waarom dan?" vraag ik zachtjes.

    Irial

    "Weer iets beter, maar dat komt door jou," zegt hij terwijl ik hem hoor opstaan. Nu pas merk ik dat hij een aantrekkelijke stem heeft.
    Een aantrekkelijke stem? Irial, hou toch op!
    "Door mij?" vraag ik nog steeds met mijn ogen gesloten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik denk even na voor ik antwoord.
    "Man nummer 123, denk ik?" Ik glimlach even door mijn tranen heen.
    "Ik was het gewoon zo beu, ze keek nooit meer naar me om."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Ja door jou." Zeg ik misterieus, en ga weer op de piano kruk zitten.
    Ik kijk naar Irial, die erg denkend kijkt, hij ziet er zo leuk uit!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik streel over haar haren en wacht geduldig op antwoord.
    "Man nummer 123, denk ik? Ik was het gewoon zo beu, ze keek nooit meer naar me om."
    Ik zou liever hebben dat mijn pleegvader niet naar me om kijkt.
    "Kan je ergens heen?" vraag ik in plaats van mijn gedachten luidop te zeggen.

    Irial

    "Ja door jou," zegt hij. Ik snap er opnieuw geen snars van.
    Ik open mijn ogen en trek een wenkbrauw op terwijl ik hem aankijk.
    "Kan je dat misschien even uitleggen?" zeg ik een beetje geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 14:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik heb wat geld geleend van een tante en heb hier een appartementje gehuurd. Nu zoek ik alleen nog werk zodat ik zo snel mogelijk op mijn eigen benen kan staan." Ik kijk nog een beetje naar mijn handen.
    "Genoeg over mij, hoe is het met jou?" Ik kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    Hij lijkt me nu een beetje geirriteerd te worden. "Jij laat me lachen, en me alles vergeten." Zeg ik dan maar en kijk naar beneden, omdat ik merk dat ik weer rood word.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik glimlach trots wanneer ik hoor hoe zelfstandig ze is.
    "Ik kan vragen of ze bij het restaurant nog iemand nodig hebben? Ik werk er zelf ook na school," zeg ik vrolijk.
    "Genoeg over mij, hoe is het met jou?" vraagt ze glimlachend.
    "Kan niet beter," lieg ik opnieuw overtuigend.

    Irial

    "Jij laat me lachen, en me alles vergeten," zegt hij stil.
    Ik voel een rilling over mijn rug lopen terwijl er een glimlach op mijn gezicht sluipt.
    "Hoe doe ik dat dan?" vraag ik nieuwsgierig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.