• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LIlly
    Ik glimlachte terug naar Isa 'nice' daarna deed ik heel veel pirouetjes achter eklaar en eindigde dit in een split. 'Kun je nog meer stijlen' ik keek haar blij aan. Iemand die ook van dansen hield. 'Breakdance, hiphop, stijldansen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Beetje streetdance." Lach ik wand dat is de enigste die ze niet opnoemde. "Jij?" Ik draai drie rondjes achter elkaar zodat ik orecies voor Lilly uitkom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik kan vanalles eigenlijk tenmiste ik heb alles gedaan' grinikte ik. ik deed wat hiphop bewegingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Niks hé?" zegt Kyle grinnikend.
    "Ben je me nou alweer aan het uitlachen?" vraag ik grijnzend terwijl ik mijn arm om zijn schouder vandaan haal.

    Charlotte

    Isa en het blonde meisje dat blijkbaar Lilly heet komen naar Amy en mij toe met de vraag of we ook Jazz en Modern kunnen. Beide meisjes beginnen een paar moves te tonen en plots toont Isa een aantal indrukwekkende gymoefeningen. Grijnzend kijk ik haar aan en zeg
    "Mijn beurt."
    Ik herhaal wat zij net deed en eens ik terug rechtsta laat ik me achterover in brug vallen. Ik zwaai mijn benen naar omhoog zodat ik in handenstand sta en zet dan enkele passen op mijn handen voor ik elegant mijn benen weer naar de grond toebreng.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    Ik kijk haar aan. "Hoe dan? Op al die lessen gezeten?" Vraag ik en draai heel snel vier rondjes achter elkaar. Dan kijk ik naar Charlotte en klap. "Nice!" Zeg ik en glimalch naar dr.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LIlly
    'Jep en dit is het leukste' ik pakte mijn eene been en strekte hem langs mijn hoofd en ik zette me af en draaide op mijn teenen een rondje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    Ik Grinnik en kijk hem uitdagend aan. "Misschien." Zeg ik en grinnik opnieuw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle.

    Ik kijk met open mond naar Lilly, oke ik ben lenig, maar zo lenig? Nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik kom zo even douchen en aankleden ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LIlly
    Ik grinik om isa. Ik ging zitten en legde mijn benen in mijn nek en liet me omrollen zo rolde ik langs de hele zaal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ahha is goed hoor.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Isa klapt in haar handen en zegt glimlachend
    "Nice!"
    Ik kijk haar met mijn liefste glimlach aan en gooi haar speels een kusje toe. Dan ga ik weer zitten en kijk naar Lilly, mijn mond valt open van bewondering.
    "Dat moet je me leren!" roep ik lachend uit.

    Irial

    Zit hij me nu uit te dagen?
    Ik kijk hem met toegeknepen ogen aan en zeg met een duister lachje
    "Als ik jou was zou ik me maar gedragen, anders steek ik je in de tuin en kan je daar een nachtje doorbrengen."
    Ik geef hem een zacht stompje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    Ik schiet in de lach. "Nu lijk je wel zo een klein aapje." Zeg ik en kijk naar Lilly die de hele zaal omrolt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik knik naar Isa. Char kijkt me aan. 'dat moet je leren' ik grinik. 'Nou pak je been en schop het omhoog. Dan op je teen en draaien maar' zeg ik terwijl ik het voor doe. VOor de grap spring ik omhoog van mijn teenxD

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:45 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [echt gezelilg met elkaar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan