• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: Klik voor Karakterpagina
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik ga rechtstaan en neem mijn been naast mijn lichaam vast. Dat lukt me zonder moeite. Een beetje wankel ga ik op mijn tip staan maar wanneer ik wil draaien verlies ik mijn evenwicht en beland bovenop Lilly. We vallen samen op de grond en een vreemd gevoel trekt doorheen mijn buik. Ik laat het niet merken en zeg lachend
    "Deze keer was het per ongeluk."
    Ik ga recht staan en help Lilly ook recht.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:48 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ja en?" Zeg ik weer uitdagend en kijk hem nu met toegeknepen ogen aan, en een inhoudende lach.

    Isabelle.

    Ik lach als Lilly en Charlotte op de grond vallen, Charlotte helpt Lilly overeind en zegt dat het perongeluk was, geloof ik ook wel. ;) "Dat gaat goed." LAch ik en kij kde twee meiden aan.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Char valt op me en ik begin te lachen. 'Buikspieren aan spannen en je armen laat je spierballen zien' riep ik lachen en spande mijn spieren aan. Ik besloot het rustig nog eens te laten zien. 'Kun je op je tenen lopen?' vraag ik aan haar. OP mijn tenen loop ik een stukje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    "Dan kom ik je niet opwarmen," fluister ik in zijn oor.
    Flirt ik nou met hem?
    Ik sta op, neem Kyle op en sla hem over mijn schouder. Ik loop naar de tuin en net wanneer ik hem wil neerzetten glijd ik uit over een gladde plek. Kyle komt bovenop me terecht en grijnzend kijk ik hem aan.
    "Ik weet dat je op me valt, maar neem je het niet een beetje te letterlijk?" vraag ik plagend.

    Charlotte

    Ik wil niet opgeven en probeer nog een keer. Pas wanneer ik volledig mijn evenwicht gevonden heb doe ik een poging tot draaien. Het lukt maar een half rondje maar ik ben enorm trots op mezelf. Ik spring lachend in Lilly's armen waardoor we bijna weer op de grond belanden. Dan ga ik op mijn buik op de grond liggen. Ik plooi mijn rug en hoofd naar achter terwijl ik mijn benen naar mijn hoofd toeplooi. Na een minuutje ligt mijn hoofd op mijn voeten en ik voel mijn spieren heerlijk rekken. Al snel beginnen de blauwe plekken tegen te werken en ga ik maar gewoon zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    'char kun je op tenen lopen?' vraag ik nogmaals terwijl ze rekt en strekt. ik besluit dat ook te doen en ga in een split liggen en strek mijn armen naar voren en mijn gezicht op de grond. Mijn lichaam is helemaal plat. Ik spreid ze uit de split verder naar achter. Het ziet er onaatuurlijk uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Tja." Zeg ik en kijk hem aan, met een knalrood hoofd en een hart die bijna uit mijn borstkast dreunt. "Jij liet mij op je vallen." Zeg ik dan plagend terug en kijk dan weer recht in zijn ogen.

    Isabelle.

    "Oké, ik ben redelijk lenig, maar die positie haal ik dus echt niet." Zeg ik tegen Charlotte, ondertussen is ze terug recht gaan zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Nee dat kan ik niet," zeg ik tegen Lilly terwijl ik naar Isabelle loop. Ik neem haar gezicht vast tussen mijn duim en andere vingers en knijp zachtjes in haar wangen.
    "Ja, maar jij hebt vast ook geen acht jaar gym gedaan," zeg ik snoezig.

    Irial

    "Jij duwde mijn armen onder me vandaan," zeg ik ter verdediging. Ondertussen blijft Kyle gewoon liggen en beetje ongemakkelijk kijk ik hem aan.
    "Lig je lekker?" vraag ik grijnzend.
    Mijn rug bevriest bijna.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ja dat is waar." Zeg ik en glimlach schuin. "Lig je lekker?" Grijnsd Irial. "Ja eigelijk wel, warm ook." Zeg ik plagerig, ik weet dat hij het koud moet hebben nu. "Oké." Ik krabbel overeind en steek mijn goede hand uit om hem op de helpen.

    Isabelle.

    "Nee." Zeg ik snoezig terug en lach naar haar.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 12:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Uiteindelijk krabbelt Kyle overeind en biedt me een hand aan. Ik trek mezelf recht en klop de sneeuw van mijn kleren. Ik kijk hem even aan en voel mijn wangen rood worden.
    "Het is te koud," zeg ik snel waarop ik weer naar binnen wandel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Doe neit zo moeilijk! xD :P]


    Kyle.

    Ik loop achter Irial aan naar binnen. "Mag ik de logeer kamer zien?" Vraag ik terwijl ik zie dat hy rode wangen heeft, ik krijg er een binnenpretje van, en glimlach maar naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Kyle komt achter me aan gelopen met de vraag of hij de logeerkamer mag zien. Ik haal mijn schouders op en help hem de trap op. Boven pauzeren we even zodat hij kan bekomen voor we verder gaan. Ik doe de deur van de logeerkamer open en blijf tegen de deurpost geleund staan. Terwijl hij naar binnen wandelt glijden mijn ogen over zijn lichaam.
    Wat doe je?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [samenvatting??]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Irial wordt verliefd op Kyle en heeft hem meegenomen naar zijn huis omdat Kyle's vader woedend thuis kwam. Charlotte is samen met Amy, Lilly en Isabel haar lenigheid aan het tonen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hoelaat is het ongeveer? Dat ik kan inspringen ofzo? :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.