• Wat doe je als je crush ergens op een concert is, en jij er vlak bij woont, en je er nog kaartjes voor kunt krijgen?

          Kijk, ik wil best gaan, maar a), dan ga ik alleen, en dan moet ik in de avond dus terug met de trein, ik ben 17 - gaat om het idee -, en b) het komt misschien wel heel stalkerig over dus, hulp,tips, iets?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Neem een vriendin mee en ga! Dit zou misschien wel eens je beste keuze ooit kunnen zijn (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ken je die jongen goed of eh?
    Want anders doe je gewoon of je die hard fan bent van die band en nog iemand zoekt om ermee heen te gaan, omdat je vrienden het niet luisteren ofzo? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou er niet naar toe gaan enkel en alleen omdat hij er naar toe gaat.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Gewoon doen. Als hij jou ook leuk vindt, zal hij hij er heus geen problemen mee hebben als jij ook gaat. (:
    En misschien kun je een vriendin meevragen? Dan hoef je niet alleen terug met de trein.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wil je naar dat concert voor het concert? Dan ga gewoon.
    Wil je naar het concert voor je crush? Ja, dat is stalkerig.


    Cool, neat, swell -Cry

    Paynelinson schreef:
    Wil je naar dat concert voor het concert? Dan ga gewoon.
    Wil je naar het concert voor je crush? Ja, dat is stalkerig.



    Oh ja wacht even. Ik ben WEL fan van die band, vriendjes en vriendinnetjes (:

    En ik heb ook vriendinnen meegevraagd, maar die kunnen niet/te ver weg, etc.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ga dan gewoon? Je lijkt me oud genoeg om alleen te gaan. Of anders spreek je met die jongen af als je hem goed kent.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 13:01 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ja, je zegt tegen je crush: ik heb gehoord dat je naar dat concert gaat en ik zoek nog iemand om mee te gaan... zin? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou met een vriendin gaan en dan zorgen dat ik hem tegen kom en zeggen: :O Jij ook hier? Goed is die band he :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Paynelinson schreef:
    Ga dan gewoon? Je lijkt me oud genoeg om alleen te gaan. Of anders spreek je met die jongen af als je hem goed kent.


    Is niet gezellig om alleen te gaan D:

    @Philyra; *gaat nu vragen*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Je kan kijken of er een vriendin mee wil. Het is wel erg toevallig als jij alleen komt en hem dan opeens tegenkomt, terwijl je eerst niet zou gaan..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Daniellaaa schreef:
    Je kan kijken of er een vriendin mee wil. Het is wel erg toevallig als jij alleen komt en hem dan opeens tegenkomt, terwijl je eerst niet zou gaan..

    En vooral meer op de band letten dan die gast.

    Trouwens, waarom zou je dit überhaupt doen? Vraag die gozert gewoon een keer naar een café of iets dergelijks, in plaats van zo iets geniepigs. Mannen hebben het toch wel door als je dit probeert, dus hij zal je er wel op aanspreken waarschijnlijk. :W

    Tl;Dr: Je leven is geen film. Hij zal niet spontaan in je armen komen vallen.
    :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Philyra schreef:
    Neem een vriendin mee en ga! Dit zou misschien wel eens je beste keuze ooit kunnen zijn (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    En vooral meer op de band letten dan die gast.

    Trouwens, waarom zou je dit überhaupt doen? Vraag die gozert gewoon een keer naar een café of iets dergelijks, in plaats van zo iets geniepigs. Mannen hebben het toch wel door als je dit probeert, dus hij zal je er wel op aanspreken waarschijnlijk. :W

    Tl;Dr: Je leven is geen film. Hij zal niet spontaan in je armen komen vallen.
    :W


    This! very much :Y) Je kan hem ook nog vragen of hij het leuk zou vinden samne met jou te gaan (zolang hij geen hele vriendengroep meeneemt, hoewel je in dat geval je eigen groep zou kunnen meenemen)

    en onthoud: Op concerts is het toegestaan je shirt omhoog te doen, en dat is een van de beste manieren om jongens te versieren :Y)
    Alternatieve maar saaiere methode: Ga chocomelk drinken samen! wie zegt nou nee tegen chocomelk? NIEMAND! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    En vooral meer op de band letten dan die gast.

    Trouwens, waarom zou je dit überhaupt doen? Vraag die gozert gewoon een keer naar een café of iets dergelijks, in plaats van zo iets geniepigs. Mannen hebben het toch wel door als je dit probeert, dus hij zal je er wel op aanspreken waarschijnlijk. :W

    Tl;Dr: Je leven is geen film. Hij zal niet spontaan in je armen komen vallen.
    :W


    Hier ben ik het helemaal mee eens! En verder ook met de reactie van Discord -over de chocolademelk dan.

    Je boobs laten zien op een concert lijkt me ook niet het slimste idee, al gebeurt het wel vaak.. Maar niemand zegt nee tegen chocolademelk, vooral niet in de winter! Nomnom! ;'D