• Heey, Laatst ben ik met mijn oma en moeder naar Daddy Cool geweest. dit was erg leuk. Ik ben in april jarig en wil musical kaartjes vragen. Ik weet alleen niet of er leuke musicals zijn. Het liefste met dans en zang erin of een verhaal. Weten jullie een leuke musical of site's hiervoor.

    Dankjewel alvast.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik. Wil. Wicked. Zien.
    Perferably in english and on broadway


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wicked is leuk, maar dat verhaal is heel moeilijk (of, nou ja, op het einde snapte ik er niet veel meer van). Droomvlucht de musical in de Efteling is heel mooi, haha, hij was leuker dan ik dacht. Het lijkt heel kinderachtig, maar dat is het niet ^^

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 18:52 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    nobody more idea's(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wicked
    Mis Saigon (Sorry als naam fout is)
    Droomvlcuht hehe :$

    http://www.musicals.nl/

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:11 ]

    ik weet alleen wicked en miss saigon omdat vriendinnen daar heen zijn geweest. ikzelf hou niet zo van musicals


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    MisPattinson schreef:
    Ik weet alleen niet of er leuke musicals zijn. Het liefste met dans en zang erin of een verhaal.





    't is te zien waar je woont, maar in Capitole spelen ze altijd leuke dingen

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:09 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    We will rock you!
    Ja, miss Saigon, maar die is zielig.
    En wicked is ook een aanrader. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eledhel schreef:
    Wicked is leuk, maar dat verhaal is heel moeilijk (of, nou ja, op het einde snapte ik er niet veel meer van). Droomvlucht de musical in de Efteling is heel mooi, haha, hij was leuker dan ik dacht. Het lijkt heel kinderachtig, maar dat is het niet ^^


    Wat snapte je niet van het einde dan?

    Wicked is echt een hele leuke musical.
    Miss Saigon heeft zo'n mooi verhaal, maar omdat de hele musical word gezongen dan is het soms een beetje moeilijk te volgen. Omdat je soms niet alles heel goed kon verstaan, vond ik dan.


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Soldaat van Oranje,
    Wicked,
    Miss Saigon,
    Oorlogswinter de musical

    Volgens mij draait er voorderest niet zoveel.... Als we zo'n 15 jaar geleden hadden geleeft had ik je de Phantom of the opera en Les miserables aangeraden (sorry musical verslaaft) ;P


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Jaa, Soldaat van Oranje is ook echt een mooie musical!
    maar dan moet je wel een beetje van historie houden, maar het is zo mooi in elkaar gezet. Helemaal met echt water, waar ze in zwemmen etc.


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Ik wil zo graag Phantom of the Opera zien.D:
    Maar goed, verder weet ik het niet, ik hou me namelijk niet zo bezig met musicals, sorry.(:


    everything, in time

    Fudgebrownie schreef:
    (...)

    Wat snapte je niet van het einde dan?

    Wicked is echt een hele leuke musical.
    Miss Saigon heeft zo'n mooi verhaal, maar omdat de hele musical word gezongen dan is het soms een beetje moeilijk te volgen. Omdat je soms niet alles heel goed kon verstaan, vond ik dan.

    Ik vond die blikken man enzo heel vaag... Hehe.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Soldaat van Oranje
    Oorlogswinter
    Wicked
    Legally Blonde II (gaat in september in premiere xd.)


    Firm believer of all that is magic

    GrayStar schreef:
    Soldaat van Oranje,
    Wicked,
    Miss Saigon,
    Oorlogswinter de musical

    Volgens mij draait er voorderest niet zoveel.... Als we zo'n 15 jaar geleden hadden geleeft had ik je de Phantom of the opera en Les miserables aangeraden (sorry musical verslaaft) ;P

    Er komt geloof ik een nieuwe versie van Les miserables...

    Wicked lijkt me wel heel gaaf! Maar eigenlijk heb ik geen idee welke musicals er nog meer zijn, haha!


    Believe in yourself.

    Vraag of je het mag, maar wacht vervolgens tot er een musical draait die echt jou interesse trekt. Het zou zonde zijn als je ergens heen gaat omdat het moet.