• Ik ben ziek en ik verveel me nogal, dus ik bedacht me dat ik nu wel eens eindelijk een tekst op mijn muur kon gaan maken, met letters geknipt van bladzijdes uit tijdschriften.
    Maar het probleem is dus dat ik nog niet precies weet welke tekst ik moet doen, dus hiervoor heb ik jullie hulp nodig.
    - Dreams don't always have to exist while the sun is down and your eyes are shut. ||
    - Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year. |||||||
    - Sing me to sleep, I'll see you in my dreams. |||

    Welke moet ik op mijn muur doen? (:
    edit:
    Oké ik weet wat ik ga doen. Ik ga in kleine letters maybe it's not my weekend but it's gonna be my year boven mn bureau plakken en dreams don't always have te exist while the sun is down and your eyes are shut maak ik de volgende keer voor op de muur wara mn bed staat (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:25 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Venerdi schreef:
    - Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.


    Bad decisions make good stories.

    Dreams don't always have to exist while the sun is down and your eyes are shut.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Ik weet het, maar het komt letterlijk uit een songtekst van mijn favoriete band, dus daarom laat ik het zo. (:

    En toch irriteert het me ;p maar je moet doen hoe jij het wilt


    You've cat to be kitten me right meow.

    Comeau schreef:
    Ik wil Sing me to sleep, I'll see you in my dreams ook op mn muur hebben, dus stem ik voor die :Y)

    Ik hou zo van het liedje, waar die zin in staat hè. Elke keer als ik er een live versie van hoor heb ik tranen in m'n ogen!
    Ik zit ook te denken aan die of dus Dreams don't always have to exist while the sun is down & your eyes are shut. Want het heeft beide een beetje met slapen/dromen te maken haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De laatste. <3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    eerlijk gezegd heeft zowat de halve tumblr populatie die op zijn muur hangen :'D
    maar dan zou ik toch gaan voor Dreams ...

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:09 ]

    En ik moet dat ook nog altijd doen met de restanten verf die in de garage staat meuh

    NEE RENEE NIET MAYBE ITS NOT MY WEEKEND. IK KIES VOOR DREAMS DON'T ALWAYS HAVE TO EXIST. En ja ik neem maybe it is not my weekend al.


    SLOAN.

    Ganymede schreef:
    eerlijk gezegd heeft zowat de halve tumblr populatie die op zijn muur hangen :'D
    maar dan zou ik toch gaan voor Dreams ...

    Haha ach maakt mij niks uit, niemand die ik ken heeft het dus hahaha.
    Ooh en als je dat met verf wilt gaan doen, heel veel succes! Ik zou doodsbang zijn dat ik het zou verpestten!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Haha ach maakt mij niks uit, niemand die ik ken heeft het dus hahaha.
    Ooh en als je dat met verf wilt gaan doen, heel veel succes! Ik zou doodsbang zijn dat ik het zou verpestten!

    Ja, dat is eigenlijk wel waar :'D Veel succes en laat het resultaat dan maar zien :'-)
    Ja, ik heb deze zomer mijn kamer geschilderd in twee kleuren en wou met dan wisselen van kleur om wat op mijn muur te zetten, maar ik kon niet kiezen want en toen school begon, had ik geen tijd meer.

    Hermes schreef:
    NEE RENEE NIET MAYBE ITS NOT MY WEEKEND. IK KIES VOOR DREAMS DON'T ALWAYS HAVE TO EXIST. En ja ik neem maybe it is not my weekend al.

    Hahahahahaha oké dan doe ik die andere denk ik, maar het moet op die grijze muur dus ik weet niet of het mooi is in tijdschrift letters, ik kan het beter uit een wit A4tje knippen denk ik, of niet? :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hustlers schreef:
    (...)
    Hahahahahaha oké dan doe ik die andere denk ik, maar het moet op die grijze muur dus ik weet niet of het mooi is in tijdschrift letters, ik kan het beter uit een wit A4tje knippen denk ik, of niet? :Y)


    Tijdschriftletters zouden juist stoer zijn daarop vind ik :3


    SLOAN.

    Ganymede schreef:
    (...)
    Ja, dat is eigenlijk wel waar :'D Veel succes en laat het resultaat dan maar zien :'-)
    Ja, ik heb deze zomer mijn kamer geschilderd in twee kleuren en wou met dan wisselen van kleur om wat op mijn muur te zetten, maar ik kon niet kiezen want en toen school begon, had ik geen tijd meer.

    Hahaha zal ik doen, ik durf alleen niet te knippen in mn tijdschrijften want ik denk dat het lelijk word en ik het beter van wit papier kan doen, omdat het op een grijze muur moet.
    Ooh kiezen is zo stom ja. Naja dan de volgende vakantie maar doen, want het is wel leuk om iets op je muur te hebben!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hermes schreef:
    (...)

    Tijdschriftletters zouden juist stoer zijn daarop vind ik :3

    Ik probeer het zometeen wel eventjes uit (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.


    Tell me about it, stud.