• De titel zegt het al, wat is het liedje waar je je het meest voor schaamt dat in je iTunes of op je iPod staat en waarom. Oh ja en je moet het lied stiekem leuk vinden.
    Bij mij is het All or nothing - O-Town
    Omdat het gewoon zo'n zoetsappig liedje is. En het echt zo'n typisch liedje is dat ze draaien als je kroeg gaat sluiten en iedereen dronken is. En toch vind ik het echt een geweldig lied en kan ik hem helemaal meezingen haha!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ehh.. Eigenlijk helemaal niks, I think.
    M'n vrienden vinden het wel altijd raar dat ik TH (maar 1 liedje (': ) erop heb staan, maar daar schaam ik me niet echt voor ofzo.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:44 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Wees Van Mij - Gene Thomas.
    No one understands me sigh

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:47 ]

    K3 (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Samson & gert, maar ik schaam me er nie voor.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik heb een liedje van Plop er op, Pink fluffy unicorns dancing on rainbows, 10 kleine teringtubbies, Sjon stop je hand in me reet, & ja, dat waren de gekke liedjes. Ik schaam me er niet voor, maar ja.

    Hmm. Eigenlijk geen, hoewel sommige mensen het misschien stom vinden dat ik twee versies van Don't Stop Believing, en dan nog niet eens het origineel, op mijn MP4 heb staan.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb geen MP3, iPod of iTunes, maar het ergste liedje dat ik ooit op mijn gsm gezet heb is toveren van k3. Ik schaam me er niet voor, maar ach. Het is cool. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik had vroeger altijd dit liedje er op staan:



    Maar die heb ik al ongeveer een half jaar geleden verwijderd toen ik mijn telefoon ging opfrissen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I Heart Hello Kitty van Blood On The Dance Floor denk ik toch wel ;')

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:53 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    The themesong for My Little Pony: Friendship is Magic. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    The Wanted - Glad You Came :')


    As travars

    Ozone XD

    W.I.T.C.H. Theme song. :'D


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    My love van Sia.
    Ik luister normaal nooit dat soort liedjes.
    Maar ik schaam me er niet zo erg voor ofzo hoor.:W

    I like trains. (cat)


    26 - 02 - '16