• Serieus, ik ben al zolang niet meer op Quizlet geweest. Vroeger was het enkel Tokio Hotel, nu is alles opeens One Direction? I like!

    Ik wist niet eens meer hoe je een topic moest aanmaken, zolang geleden!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people make the world special just by being in it

    I missed you (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    Saph schreef:
    I dislike!! ^^


    comfort in c h a o s

    Leprechauns schreef:
    Welcome Back (flower)


    Firm believer of all that is magic

    Saph schreef:
    I dislike!! ^^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Famine schreef:
    BROMANCE. ^^
    nee, deze reactie slaat nergens op.

    Bromance is gelijk aan gaysex.

    Saph schreef:
    I dislike!! ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RainbowDay schreef:
    Dan heb je de Justin Bieber en Harry Potter Hype gemist :Y)
    Me no Gusta 1D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben van Tokio Hotel naar One Direction gegaan door Q.


    Food.

    Leprechauns schreef:
    Welcome Back (flower)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit dat bijna iedereen opeens he-le-maal fan is van One Direction, maar wel dat het er vol mee staat. De hele top 5 is gebombardeerd met fan-fiction en dat vind ik soms wel jammer.


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Hahaha,
    ik had dat ook, maar ik heb een nieuw account aangemaakt omdat mijn andere beschamend kinderlijk was;P

    Ik zat hier helemaal in het begin. Bij het échte begin nog. Toen het echt heftig was als er 45 mensen online kwamen en niemand nog storys schreef. Toen er nog geen forum was, toen je nog maximaal 120 woorden (of zo) in de beschrijving van een quiz kon zetten, er geen kleurtjes waren. Bla bla.

    Nu is het een en al storys en zo.
    Echt grappig:P

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:23 ]


    I've got the mooooooves like Jagger

    Je hebt de ponies gemist! D:

    Ik zal ponies nieuw leven inblazen, speciaal voor jou :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Fudgebrownie schreef:
    Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit dat bijna iedereen opeens he-le-maal fan is van One Direction, maar wel dat het er vol mee staat. De hele top 5 is gebombardeerd met fan-fiction en dat vind ik soms wel jammer.


    Zijn er geen filters meer dan? Want op een gegeven moment was er een th-filter. Dan kreeg je (bijna) geen tokio hotel resultaten meer.


    I've got the mooooooves like Jagger

    Ja, One Direction is hier nu de huidige hype, en Justin Bieber is ook zojuist voorbij gevlogen. Maar Tokio Hotel is en blijft altijd grootser, Tokio Hotel was gewoon het centraalpunt van de site, One Direction is enkel een miniscule toevoeging. No worry :3


    Let it come and let it be