• Harry styles is populair en hij weet het. Hij date vaak meerdere meisjes en doet het steeds op het zelfde manier. [..], [..] en [..] zijn het beu en zijn beslissen ze [..], een onbekend meisje op de school, aan te spreken. Ze overhalen haar om Harry te versieren en dan weer te dumpen, maar word hij echt verliefd op haar en loopt alles uit de hand.


    Een story gebaseerd op John Tucker must die. Ik heb dus de drie meisjes nodig en Harry's broer.

    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: Bekend
    Familie:
    Hobby:
    Extra:


    all I want is the taste that your lips allow

    Een van de meisjes
    Naam: Amber Grace
    Bijnaam: Ambie-Bambie
    Achternaam: Chamberlain
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Amber is van zichzelf een best jaloers meisje. Ze kan daardoor soms heel hatelijk overkomen. Ze is ook best ongeduldig en opdringerig. Ze heeft echter ook een hele goede vriendelijke kant. Helaas gaat ze daar soms ook iets te ver mee soms. Ze cijfert zichzelf soms iets teveel weg, waardoor ze zich soms nogal rot voelt.
    Uiterlijk: Bekend

    Ariana Grande
    Familie: Ze heeft alleen nog een moeder. Haar ouders zijn gescheiden, waarna haar vader op mysterieuze wijze verdween. Haar moeder heeft een vriend waar Amber het totaal niet goed mee kan vinden.
    Hobby: Amber speelt piano en tekent graag
    Extra: Ze is een tijdje verliefd geweest op Harry Styles


    26 - 02 - '16

    Rol": Een van de meisjes

    Naam:Rosalinda Marie
    Bijnaam:Rosie
    Achternaam: Swift
    Leeftijd:15 jaar
    Karakter:Ze lijkt op het eerste gezicht arrogant maar als je haar beter leert kennen is ze eigenlijk heel erg aardig
    Uiterlijk: Bekend



    Familie: Ze is de jongste thuis waardoor niemand ooit naar haar luisterde dus heeft ze dit jaar haar koffers gepakt
    Hobby:schilderen
    Extra:ze kan als ze iemand echt niet mag hele gemene trucjes uithalen

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 9:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil zo wel een invullen (:

    Ik wil wel een jongen invullen? Als iemand er nog niet aan begonnen is.
    Ik dacht eerst dat dit een haattopic was, lol.

    Naam: Matthew
    Bijnaam: Matt
    Achternaam: Styles
    Leeftijd: 16
    Karakter: Als hij ergens aan begonnen is dan stopt hij niet. Hij lijkt totaal niet op Harry qua karakter, ookal denken andere mensen dat wel. Dit vind hij dan ook irritant. Hij heeft een droog gevoel voor humor. Hij is niet snel jaloers en accepteerd snel dingen.
    Uiterlijk: Bekend
    Het is iemand van Tumblr, ik weet niet of dit goed is maar anders kan ik het wel veranderen. Hij lijkt qua uiterlijk ook helemaal niet op Harry. http://oh-woah.com/tagged/me]je kan de foto's hier vinden.
    Familie: Ik weet niet of Harry bekendt is in jou verhaal maar anders krijgt hij nooit zovaak aandacht, omdat Harry zo beroemd is.
    Hobby: Hij zingt, alleen weten de mensen dit niet.
    Extra: Hij heeft ooit in het ziekenhuis gelegen omdat hij aangevallen was door een man op straat.

    Ik ga ook een rolletje voor je invullen!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Naam: Alicia
    Bijnaam: Alies
    Achternaam: McKingston
    Leeftijd: 16 jaar.
    Karakter: Alicia die kan ontzettend lief zijn, maar als het er op aan komt kan ze arrogant zijn, en een enorme bitch. Ze krijgt bijna alles voor elkaar en haast niemand krijgt haar klein.
    Uiterlijk:


    Emilie Nereng.
    Familie: Alicia is een best wel verwend meisje, krijgt alles van haar ouders, alleen haar ouders zijn zakenmensen waardoor ze weinig thuis zijn, ook is ze enig kind.
    Hobby: Dansen is haar leven.
    Extra: Ze kan heel gemeen zijn.

    -- hoop dat het zo goed is ? (:

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:37 ]


    Life is a beautiful struggle

    Naam: Juliette Meagan
    Bijnaam: Julia, Jules
    Achternaam: von Bleicken
    Leeftijd: 17 en een half.
    Karakter: Juliette is een grote schat die overal en van iedereen het goede denkt. Maar als je haar zwakte op een verkeerde manier gebruikt barst de bom en kan ze goed kwaad worden. Ze is heel intelligent en laat dat graag blijken uit haar sarcastische en humoristische opmerkingen. Ze is ook ontzettend creatief. Ze is in staat nieuwe manieren te bedenken om dingen voor elkaar te krijgen. De traditionele manier van aanpak volgt ze niet klakkeloos, maar ze bent vindingrijk genoeg om het op een andere manier aan te pakken en op die manier haar doel te bereiken. Ze is ook heel doortastend. Doorzettingsvermogen, ijver en vlijt zijn andere woorden om deze eigenschap aan te duiden. Ook lastige projecten weet ze doorgaans tot een goed einde te brengen, al kan ze wel vreselijk zeuren. Ze is wel ontzettend perfectionistisch.
    Uiterlijk:


    Freya Mavor
    Familie: Juliette komt uit een creatieve familie, ze is wel enigst kind. Haar vader,Harold von Bleicken, is een fantasierijke toneel schrijver die al veel bekende stukken op zijn naam heeft staan. Haar moeder, Holly Mavory, is actrice van beroep en heeft verscheidene kleine rollen gespeeld in verschillende televisie series.
    Hobby: Haar favoriete bezigheid is schilderen. Dat vind ze prachtig en ze kan in haar schilderijen uitdrukken wat ze voelt zonder het uit te spreken. Voor de rest is ze een vrolijk meisje met een lichtelijke shopverslaving.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:44 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik dacht even dat je een plan maakte om Harry Styles te vermoorden. Nvm.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik doe ook wel een jongen, nu ik hier toch ben :').

    Naam: Zachary (dat is zijn volle naam, net als Isabelle en Bella).
    Bijnaam: Zack (Zo noemt iedereen hem).
    Achternaam: Styles.
    Leeftijd: ±17/18 jaar.
    Karakter: Hij heeft echt een heel goed gevoel voor humor. Hij is heel antrekkelijk, maar weet niet echt hoe hij dat moet gebruiken bij de meiden ( in tegenstelling tot Harry). Hij is ook heel betrouwbaar en als hij iets wil, gaat hij ervoor.
    Uiterlijk: Bekend



    Familie: Hij is de oudere broer van Harry.
    Hobby: Voetballen en gitaar spelen.
    Extra: Hij mag bijna nooit alcohol, omdat hij maar één nier heeft (net als Liam ;p!).

    Edit: Wanneer begin je?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 18:32 ]


    The odds are néver in our favor.

    Naam: Sienna Ariana
    Bijnaam: Ari/Senna
    Achternaam: McCartney
    Leeftijd:17
    Karakter:Sienna is zoals veel andere meisjes, ze doet vaak een beetje gek en is onzeker over zichzelf. Maar soms kan ze ook behoorlijk chagerijnig zijn en kat ze iedereen af. De dag daarna heeft ze daar dan ook echt spijt van. Ze bied dan iedereen haar excuses aan. Raar ja, dat zeggen veel mensen. Maar zo is Sienna. Aangezien mensen haar een echte bitch vinden, door haar uiterlijk is ze best wel aardig. Sienna heeft een passie voor dieren en is echt behulpzaam en aardig voor ze.
    Uiterlijk:


    Amber Lancaster Jenny Swanson in The Hard Times Of RJ Berger
    Familie: Ze woont bij haar broer want haar ouders werken dag en nacht en moeten ook soms over de wereld reizen. Haar broer heet: Mitch. Meestal is haar vader thuis want hij hoeft minder te werken dan haar moeder. Haar vader heet: Timmithy(Tim) en haar moeder: Daly.
    Hobby:Ze houdt ervan om te zwemmen, gitaar te spelen en met haar huisdieren spelen. Ze heeft een paard, twee katers en twee honden.
    Extra: -

    Waarschuwen voor rol en als je begint?


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Zou je me willen waarschuwen over de rol en als het verhaal begint?


    26 - 02 - '16

    Waarschuw je me als je begint? (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Gallagher schreef:
    Waarschuw je me als je begint? (:


    Klinkt btw echt super leuk en ik hou van de film John Tucker Must Die, heb hem honderden keren gezien


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Gallagher schreef:
    Waarschuw je me als je begint? (:


    The odds are néver in our favor.