• You'll always light up my world like nobody else, i love you <3

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 13:40 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LALALA ik haat huiswerk, dus ben er weer mee gestopt.
    kut wiskunde


    Some things are changing too much.

    GayMarriage schreef:
    (...)

    HAAHHA. Vandaag met latijn ging ik met mijn leraar mijn het/de fouten op mijn dove oor blamen. Maar ik had de neiging om Blame Niall te zeggen maar volgens mij verklaard hij me al als een idioot dus hield ik me in.
    Gewoon doen!
    En niet lachen! En Marrit ook niet! Ik ben echt doodsbang voor alles met een scream masker


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    I like it (:
    Dankje! *O*
    Ik wist namelijk niet hoe ik het moest beschrijven


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    hai jullie kennen mij zeker allemaal niet meer he ='$

    Sorry you guys, maar heb het de laatste tijden echt zo druk gehad, nergens tijd voor gehad als voor mn school, stage en werk.

    But one thing is for sure, I still love One direction, hihi


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    EN.. nu is mijn schaar weer weg -_-


    Some things are changing too much.

    Malambri schreef:
    (...)Gewoon doen!
    En niet lachen! En Marrit ook niet! Ik ben echt doodsbang voor alles met een scream masker
    Oke oke, ik snap het hihi. Ik heb een enorme angst voor alles wat met saw te maken heeft, ontwikkeld


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ALLO BO (:


    Some things are changing too much.

    Bodirection schreef:
    hai jullie kennen mij zeker allemaal niet meer he ='$

    Sorry you guys, maar heb het de laatste tijden echt zo druk gehad, nergens tijd voor gehad als voor mn school, stage en werk.

    But one thing is for sure, I still love One direction, hihi
    HOI BO! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bodirection schreef:
    hai jullie kennen mij zeker allemaal niet meer he ='$

    Sorry you guys, maar heb het de laatste tijden echt zo druk gehad, nergens tijd voor gehad als voor mn school, stage en werk.

    But one thing is for sure, I still love One direction, hihi


    JAWEL, IK KEN JOU NOG. EN ELLEN OOK. EN DIE HEBBEN JOELLA EN IK GISTER NOG GEZIEN IN EEN TINY.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Tumble schreef:
    (...)Oke oke, ik snap het hihi. Ik heb een enorme angst voor alles wat met saw te maken heeft, ontwikkeld
    Iel ik ook! Ik heb Saw 3D in de bios gezien, en ik wilde niks drinken, omdat ik bang was dat ik alles uitspuugde over diegene voor mij (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    CHARRY schreef:
    (...)

    JAWEL, IK KEN JOU NOG. EN ELLEN OOK. EN DIE HEBBEN JOELLA EN IK GISTER NOG GEZIEN IN EEN TINY.

    JEAAAAH MAN (:


    Some things are changing too much.

    oh dus ik ben toch nog bekend YAYYYS .

    Oke. let me be clear. ik ga weer proberen hier meer te zijn, maar ik zal er niet vaak zijn, but i'll be here :Y)

    Ik ga denk ik gewoon op mijn blackberry in de bus gewoon wat verhaaltjes typen en dan kopieren ergens naar zodat ik ze op mn pc kan uploaden hier naartoe want volgens mij heb ik nog een dik unfinished boek hier op ql staan hihi :$


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    CHARRY schreef:
    (...)

    JAWEL, IK KEN JOU NOG. EN ELLEN OOK. EN DIE HEBBEN JOELLA EN IK GISTER NOG GEZIEN IN EEN TINY.


    AH WAT COOOL. hahaha. hihi ik zag Ellen vandaag nog lekker op het statioooon (H)


    can we fall one more time? stop the tape and rewind <3

    BLACKBERRY LOVE.
    Haha grapje (:


    Some things are changing too much.

    Bodirection schreef:
    (...)

    AH WAT COOOL. hahaha. hihi ik zag Ellen vandaag nog lekker op het statioooon (H)


    JAAAAA, TOEN GINGEN ELLEN EN IK AL DIE GASTEN UITLACHEN, WANT WE GINGEN ZE WEGJAGEN. (A)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''