• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    "O-Oke." Zeg ik en glimlach even moeilijk, niet dat ik het niet wil, maar het gaat gewoon even niet. Ik schaam me nu wel een beetje...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ ja is goed als ji anders amy gaat volgens ofzo? =)]

    Isabelle.

    Ik zucht en loop de kleedkamer uit naar de gymzaal, ik kijk niet waar ik loop en bots tegen iemand aan. [Raven]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik loop de gymzaal in. In een hoekje zie ik Mary en Charlotte staan. Ik loop naar ze toe. Ik geef zowel Charlotte als Mary een zoen op hun wang.
    "En hoe waren de audities?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raven
    Ik merk dat er iemand tegen me opbotst. 'Sorry' mompel ik.


    26 - 02 - '16

    Isabelle.

    "Nee ik sorry, ik liep tegen jou aan, weetje ik ben de nieuwe Cheer, maar mijn vriendin deed ook mee en ze is nu een beetje boos, ze is zo weggelopen naar buiten." Ratel ik en kijk naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Geeft niks, mopperkont," zeg ik lachend. Dan komt Michael bij ons staan een geeft ons beiden een kus op ons wang. Ik voel een enorme steek van jaloezie maar blijf gewoon glimlachen.
    "Ik heb de audities gecrashed," zeg ik grijnzend "maar het is Isabelle geworden."
    Dan hoor ik Amy roepen en wanneer ik me omdraai zie ik haar nog net wegrennen.
    "Ik ga even achter haar aan," zeg ik tegen beide.
    Automatisch druk ik een kusje op Mary's lippen zoals we vroeger altijd deden. Ik grijp Michael's nek vast en druk mijn lippen stevig op de zijne, ik lik nog even over zijn lippen.
    Buiten zie ik Amy op het gras liggen en voorzichtig smijt ik me op haar
    "Amy, lekker wijf, niet huilen," zeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:02 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raven
    Even luister ik naar haar geratel en zie dat ze me aankijkt. 'Gefeliciteerd' probeer ik op een vrolijke manier te zeggen. 'Maar vanwaar dat sombere gezicht? By the way, neem me niet kwalijk dat ik niet lach of zo. Ik ben gewoon geen vrolijk type.' Ik probeer opnieuw te glimlachen, maar merk dat het niet lukt.


    26 - 02 - '16

    Amy


    ''Ik dacht dat alles anders zou worden, als ik door ging. Eerst deet ik het alleen om een popi te worden, maar toe begon ik er echt van te houden, het cheeren dan.'' zeg ik terwijl ik naar de lucht staar. ''Eindelijk iets waar ik goed in was, maar dat gaat niet meer door'' zeg ik huilend. En ik verberg mijn gezicht in mijn armen.

    [post aangepast]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    "Dank je, maar oke ik ga even cooling down doen, dus ik ren er even vandoor." Ah man, hopelijk komen ze er niet achter dat ik strak onder de drug sta.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk haar even na en kijk dan naar Michael.
    "Ehm, hallo," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik kijk Charlotte na.
    "Ehm, hallo," zegt Mary zacht.
    Ik lach naar Mary.
    "Hi," zeg ik. "Waar kom je vandaan?" vraag ik om een gesprek aan te knopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ oh ja Aiden is nu Ziek, ofzo als ik nu inspring moet ik heel veel doen dus hij is ff ziek xD]

    Charlotte

    Ik haal haar armen van voor haar gezicht en veeg haar tranen zachtjes weg.
    "Zet een stripperpaal op je kamer en maak je vriendje blij met je sexy moves," probeer ik haar op te vrolijken.
    "Je hoeft geen Cheerleader te zijn om te mogen dansen."

    Irial

    "O-oké," zegt hij moeilijk.
    Ik wrijf even door zijn haar en zeg
    "Maar nog eens sorry. Ik wil je nergens toe dwingen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.