• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Wat was er zo belangrijk?" vraagt ze terwijl ze me terug aankijkt.
    Ik kijk haar grijnzend aan en wiebel even met mijn wenkbrauwen.
    "Hercules," zeg ik lachend.

    Irial

    "Ir," zegt hij nog een keer.
    Ik kus hem nog even en hou dan op.
    "Sorry," fluister ik in zijn oor

    [Kan je trouwens "Iri" als afkorting gebruiken "Ir" klinkt namelijk als een geluidje dat je maakt als je iets vies ziet ofzo :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Fail!! Ik heb trouwens nog een dag vakantie :') Mijn leraren staken!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Oh god, Charlie, nee..."
    Ik sluit even mijn ogen.
    "Zeg me niet dat... Nee. Ik wil het niet weten."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Raven
    Ik loop over het schoolplein en zie dat er in de gymzaal mensen aan het dansen zijn. Zonder dat iemand het merkt glip ik de zaal in en kijk ik mee, terwijl ik ergens in een hoekje in de zaal zit.


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    "Sorry." Fluisterd hij in mijn oor en wil terug gaan zitten. Ik hou hem tegen en kijk hem aan. "Volgend keer eerder aub." Zeg ik met een knalrood hoofd...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Na een enorm moeilijk overleg." zeg ik sarcastisch. "Hebben we een beslissing genomen."
    Ik kijk naar Jodie, Estelle en Pablo, die we tot jurylid hebben benoemd.
    "We hebben gekozen voor Isabelle." meld ik de meisjes. "Bedankt en gefeliciteerd."
    Ik draai me om naar Pablo.
    "Gaan we?" vraagt hij verveeld.
    Ik knik instemmend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik hoor wat ze zegt. Het lijkt wel alsof mijn wereld instort. Sip loop ik weg. ''Gefeliciteerd'' zeg ik zacht tegen Isa. En ik loop naar de kleedkamer en ik kleed me om.

    Isabelle.

    "Aha ikke aha ikke." Ik draai vijf rondjes achter elkaar en kijk dan naar een treurige Amy. "Amy, sorry." Zeg ik en probeer rustiger te worden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven
    Ik zie dat er iemand sip de zaal uit loopt. Ik pak een blikje drinken en neem een paar grote slokken.


    26 - 02 - '16

    Amy


    ''Zoals ik al zij gefeliciteerd!'' bij ik haar vel toe.

    Charlotte

    Ik schrik van Mary's reactie.
    "Zeg me niet dat... Nee ik wil het niet weten."
    "Dan vertel ik het toch niet," zeg ik met opgetrokken wenkbrauw.
    Wat heeft zij opeens?
    Dan hoor ik Donna aankondigen dat ze Isabelle gekozen hebben. Ik draai me om en klap in mijn handen terwijl ik even juich voor haar.

    Irial

    "Volgende keer eerder alsjeblieft," zegt hij met een rode kop.
    Ik trek hem tegen me aan en sluit hem in mijn armen.
    "Ik was heus niet verder gegaan dan dat," stel ik hem gerust.
    Ik zou het hem niet kunnen aandoen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    Ik stop met alles waar ik mee bezig ben. "Amy, jij was ook goed." Zeg ik en kijk haar serieus aan, met moeite want ik wil weer gaan springen, ik houd me zo strak mogelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik wrijf even over mijn voorhoofd.
    "Sorry, Charlie. Sorry. Ik wilde niet... sorry."
    Ik glimlach groen.
    "Sorry."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Raven
    Ik zie dat er een kleine ruzie zit aan te komen in de hoek van de zaal bij de kleedkamers. Ik neem nog een grote slok uit mijn blikje en knijp het daarna fijn.

    [Kunnen jullie me er een klein beetje bij betrekken?]


    26 - 02 - '16

    Amy


    ''Fijn, maar ik ben niet gekozen, ga jij maar lekekr rondspringen, en feesten. En laat me met rust'' zeg ik bijna huilend. ''Gewoon, ik wil alleen zijn'' zeg ik en ik loop de kleedkamer uit, naar buiten en ik ga daar in het gras liggen.