• Helleeeu.
    Net, kwam ik terug in mijn kamer, was het ineens verdacht opgeruimd. me ma was dik boos op mij van te voren en vond dat ik me kamer nooit opruimde enzo. Nou, dus waren mijn kleren ineens weg en stond me raam wagewijd open .. dus ik kijken. heeft dat mens al mijn kleren op het dak gegooit! omdat ik het niet op had geruimd?! sorry hoor, maar .. is dat normaal..?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat gaat er wel over.
    Trouwens, waar moeit ze zich mee? Het is jouw kamer, zij moet er toch niet komen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chirest schreef:
    Je goede kleren op het dak gegooid? Dat vind ik naar mijn mening iets té ver gaan. Oké dat ze er gek van wordt, maar om ze dan op het dak te gooien..

    Mijn moeder heeft ook wel eens gedreigd om mijn kleren door het raam te gooien. Toen heb ik gezegd dat ik het ook met haar kleren zou doen. Maar dat is wel overdreven van je moeder, gooi het dan op de gang want als het gaat regenen zijn je kleren allemaal nat


    Physics is awesome

    Hoe ga je die ervan af krijgen?


    None but ourselves can free our minds.

    Nouja zo is mijn ma ook. En ergens snap ik het inmiddels ook wel. Maarja, ooit gaan ze zo ver. Dusja een goed gesprek en veel sorry zeggen tegen je ma moet denk ik helpen.
    En voortaan je kleding opruimen :P


    Some angels have no wings.

    Rivendell schreef:
    gegooid
    En nee, dat lijkt me niet helemaal normaal. :3


    Ex astris, sciencia

    Chirest schreef:
    Je goede kleren op het dak gegooid? Dat vind ik naar mijn mening iets té ver gaan. Oké dat ze er gek van wordt, maar om ze dan op het dak te gooien..


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Is het vreemd dat ik nu even moest lachen? Sorry ik neem niets serieus nu. Maar dat is niet echt een normale reactie. Als mijn moeder kwaad is trekt ze aan mijn haar, maar dat probleem is opgelost. Mijn haar is kort nu. (cat)


    26 - 02 - '16

    Junns schreef:
    Stiekem vind ik het eigenlijk wel grappig

    Maar nee, dat is niet echt normaal. Weet je al hoe je je kleren terug gaat halen?


    Ik zeg laat je moeder ze van het dak af plukken c:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:18 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    HEAVYMETAL schreef:
    Is het vreemd dat ik nu even moest lachen? Sorry ik neem niets serieus nu. Maar dat is niet echt een normale reactie. Als mijn moeder kwaad is trekt ze aan mijn haar, maar dat probleem is opgelost. Mijn haar is kort nu. (cat)

    Dat vind ik ook niet echt een normale reactie eerlijk gezegd. Wel mooi opgelost:)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Narwhals schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook niet echt een normale reactie eerlijk gezegd. Wel mooi opgelost:)


    Haha ;3
    Ik liet mijn haar niet kort knippen vanwege mijn moeder, ik wilde het zelf. Haha :3


    26 - 02 - '16

    Haha, da's ook niet echt slim van je moeder; heeft zij weer extra was 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hmpf, gaat ze me nog uitlachen ook, omdat ik als een debiel het dak op klim. serieus ik wou dat ik op zolder woonde, en dan hopen dat ik naar beneden flikkerde. dan zou haar lesje leren.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Gosh, is dat normaal? o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    APHRODITEx schreef:
    Hmpf, gaat ze me nog uitlachen ook, omdat ik als een debiel het dak op klim. serieus ik wou dat ik op zolder woonde, en dan hopen dat ik naar beneden flikkerde. dan zou haar lesje leren.


    Nee want dan zou je waarschijnlkijk niet meer op quizlet kunnen komen voor een tijdje en dan gaan we je missen


    Physics is awesome