• Helleeeu.
    Net, kwam ik terug in mijn kamer, was het ineens verdacht opgeruimd. me ma was dik boos op mij van te voren en vond dat ik me kamer nooit opruimde enzo. Nou, dus waren mijn kleren ineens weg en stond me raam wagewijd open .. dus ik kijken. heeft dat mens al mijn kleren op het dak gegooit! omdat ik het niet op had geruimd?! sorry hoor, maar .. is dat normaal..?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eyes schreef:
    (...)

    Nee want dan zou je waarschijnlkijk niet meer op quizlet kunnen komen voor een tijdje en dan gaan we je missen

    Hahaha, ja maar dan zou ik eigenlijk wel zacht willen vallen. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ohw, dat is best zuur.. Ik had die klerenvan het dak afgeplukt en in een grote bult op de wasmand geknikkerd. Alsjeblieft mam, mag jij wassen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    APHRODITEx schreef:
    (...)
    Hahaha, ja maar dan zou ik eigenlijk wel zacht willen vallen. (cat)


    Of regel een trampoline of kussen waar je op kunt landen ^^
    Wel een beetje verstopt natuurlijk, voor het dramatische effect ;3


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Of regel een trampoline of kussen waar je op kunt landen ^^
    Wel een beetje verstopt natuurlijk, voor het dramatische effect ;3


    Dooooeeeeenn ^^ als je er maar voor zorgt dat je niet.. jeweetwel... dood gaat ;d


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cherokees schreef:
    Het is niet netjes van je moeder om dat te doen, maar je had ook gewoon even de boel kunnen opruimen. Zo lang duurt dat ook weer niet.


    Firm believer of all that is magic

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Of regel een trampoline of kussen waar je op kunt landen ^^
    Wel een beetje verstopt natuurlijk, voor het dramatische effect ;3

    hahaha, idd. maaar ik vrees dat mijn richtingsgevoel dan niet zo super is hahaha. En idd dood gaan voor dat wijf, nooo thanks. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Idd overdreven. Mijn moeder gooit alles wat ik te lang laat rondslingeren, in de vuilniscontainer. Ik geloof dat al mijn schoenen er wel eens in gelegen hebben.


    Take risks and conquer your fears.

    APHRODITEx schreef:
    (...)
    Hahaha, ja maar dan zou ik eigenlijk wel zacht willen vallen. (cat)


    Snap ik. Gewoon allemaal zachte dingen verstoppen en dan maar hopen dat je geen hoogtevrees hebt


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Snap ik. Gewoon allemaal zachte dingen verstoppen en dan maar hopen dat je geen hoogtevrees hebt

    hahaha, jaaaa dat idd ook. ;o omg, lijkt me echt dood eng van 't dak af springen. x] mean, dan zit ik straks bij een psycholoog: 'waarom wou je zm plegen?' 'ja sorry.. me ma gooide me kleren op het dak ..'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    HAHAHAH.

    Dat slaat nergens op, lol.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Philyra schreef:
    (...)

    Dooooeeeeenn ^^ als je er maar voor zorgt dat je niet.. jeweetwel... dood gaat ;d


    Echt waar! :)


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    hahaha oh goddie


    Be yourself

    Dat is echt gemeen! Ik heb een paar keer mijn schoenen uit de container moeten halen, evenals enkele kledingstukken en spullen, maar het raam?


    Let it come and let it be

    Ik zou 't dak op klimmen en ze eraf halen :]. Je ken moeilijk in je nakie naar school gaan.


    No growth of the heart is ever a waste