• Helleeeu.
    Net, kwam ik terug in mijn kamer, was het ineens verdacht opgeruimd. me ma was dik boos op mij van te voren en vond dat ik me kamer nooit opruimde enzo. Nou, dus waren mijn kleren ineens weg en stond me raam wagewijd open .. dus ik kijken. heeft dat mens al mijn kleren op het dak gegooit! omdat ik het niet op had geruimd?! sorry hoor, maar .. is dat normaal..?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn moeder heeft ooit eens al mijn speelgoed weg gegooid omdat ik het nooit opruimde. :/

    Chirest schreef:
    Je goede kleren op het dak gegooid? Dat vind ik naar mijn mening iets té ver gaan. Oké dat ze er gek van wordt, maar om ze dan op het dak te gooien..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ahahahaha, sorry :'D
    Nee, dit is niet normaal..
    Best dat ik op de benedenverdieping slaap


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik vind het iets te ver gaan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oke, dat is.. raar :S Heb je ze al terug of nog niet?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Gumi schreef:
    Oke, dat is.. raar :S Heb je ze al terug of nog niet?

    ja 'k heb ze er meteen maar afgehaald .. ze zitten nu lekker in de was, jeej. -___-
    zie morgen wel of ik nog kleren heb haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn moeder zegt altijd: 'Als je het nou niet opruimt flikker ik alles in de prullenbak.'
    En als ik het dan nog niet opruim doet ze dat echt wel hoor, ik ken haar :')

    Eh, to the point. Als ze al ontzettend vaak tegen je heeft gezegd dat je 't moet opruimen, vind ik dit een vrij normale reactie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Chirest schreef:
    Je goede kleren op het dak gegooid? Dat vind ik naar mijn mening iets té ver gaan. Oké dat ze er gek van wordt, maar om ze dan op het dak te gooien..


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Chirest schreef:
    Je goede kleren op het dak gegooid? Dat vind ik naar mijn mening iets té ver gaan. Oké dat ze er gek van wordt, maar om ze dan op het dak te gooien..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Even een glas water pakken.
    'Oke, done.'
    *proest*
    Serieus? Dat klinkt als een foute "dump je vriendje actie." Nee, dat is niet echt normaal.

    Fluorescent schreef:
    Mijn moeder zegt altijd: 'Als je het nou niet opruimt flikker ik alles in de prullenbak.'
    En als ik het dan nog niet opruim doet ze dat echt wel hoor, ik ken haar :')

    Eh, to the point. Als ze al ontzettend vaak tegen je heeft gezegd dat je 't moet opruimen, vind ik dit een vrij normale reactie.


    comfort in c h a o s

    HAHAHAHA. Omg. Sorry. Ik vind het niet echt normaal nee, maar nu heb je teminste je lesje geleerd. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Gaat een beetje ver, mijn ma ging met kleren en riemen door mijn kamer smijten, maar op het dak? TF?!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Mijn moeder heeft soms ook van die vage reacties xD Maar het is best wel weird ja :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RainbowDay schreef:
    Ik zou zo boos worden dat dan het hele wijk het hoort .
    D:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.