• het kan idioot voor jullie klinken, maar ik zoek :

    een soort van manager: iemand of een paar personen aan wie ik elk moment van de dag om schrijftips kan vragen en iemand die mijn schrijffouten zal willen eruit halen. ik weet wel dat er mensen zijn die dat doen, maar toch liever niet. ik ben geen nederlander, laat staan in jullie taal opgevoed,ik heb dus vaak moeite met `goed nederlans schrijven.

    verder zoek ik een paar schrijfgenoten: een story samen schrijven.

    sturen jullie een paar PB?


    -

    Ik je niet helpen, want ik heb nog geen stories geschreven, maar je kan het misschien aan een schrijver vragen hier waarvan je vind dat hij/zij goede verhalen schrijft? (voor dat eerste toch)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik kan je ook niet helpen omdat ik geen stories schrijf, en omdat ik nog jong ben. Ik heb wel een tip voor je ; begin je zinnen met hoofdletters, dan ziet het er al een stuk beter uit.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik wil wel met schrijftips helpen. :]


    I can't even think straight.

    Ik zou je wel willen helpen, maar ik ben ook nog niet zo ervaren in schrijven. Ook heb ik niet veel tijd.
    Als je anders niemand vindt, mag je mij altijd PB'en.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:59 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je kan je verhalen laten bèta-en?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    daar zijn te beta's voor
    ik zou je ook best willen helpen maar ik ben bijna niet meer op q doordat ik het zo druk heb, laat staan dit extra werk (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.