• HOOOOOOI. (:
    Dus, ik (Gruffly) en APHRODITEx willen een meeting organiseren. Deze meeting willen we houden in Zwolle. Dus als je een Zwolle / omgeving woont reageer please ? ;D. De datum is; 3 Maart 2012 ! dus als je kan, reageer even en we zetten je op de lijst ! (:


    MENSEN DIE MEEGAAN;
    - Gruffly
    - APHRODITEx
    - Breakdancer
    - JIJ MISSCHIEN ? ;D.

    MENSEN DIE MISSCHIEN MEEGAAN;
    - AxSTYLES
    - HEAVYMETAL
    - Wandering
    - BandanaMan
    - lindaaXyouu
    - ILOVENIKKI
    - Shelton

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 7:58 ]


    i'm always the second choice, never good enough .

    Zwolle is me te ver weg. :W

    Maar ik wil Yolanda meeten. ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Defensive schreef:
    Hmm, ik woon in de buurt... Misschien kom ik, maar dat ligt aan de datum. (:

    Okeeeee. Als je al idee hebt voor de datum moet je maar roepen. (: We zetten je op de Misschien lijst! ;d


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    APHRODITEx schreef:
    (...)
    Okeeeee. Als je al idee hebt voor de datum moet je maar roepen. (: We zetten je op de Misschien lijst! ;d


    Waar zaten jullie ongeveer aan te denken dan, welke maand?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Waar zaten jullie ongeveer aan te denken dan, welke maand?

    Eeum. Misschien in februari? aangezien er dan ook vakantie enzo is?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    APHRODITEx schreef:
    (...)
    Eeum. Misschien in februari? aangezien er dan ook vakantie enzo is?


    Maar in de vakantie ben ik op wintersport D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zet mij maar op de misschien lijst, ik kan alleen komen als ik misschien bij mn opa en oma ben=D.


    Pretty is just a pretty word.

    AxSTYLES schreef:
    Zet mij maar op de misschien lijst, ik kan alleen komen als ik misschien bij mn opa en oma ben=D.


    ik zet je erop ! hopelijk kan je komen ! (:


    i'm always the second choice, never good enough .

    AxSTYLES schreef:
    Zet mij maar op de misschien lijst, ik kan alleen komen als ik misschien bij mn opa en oma ben=D.
    yeaaaah :D


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    hey!
    Ik woon in Zwolle, maar ik weet niet zeker of ik kan en mag:) Zou het wel leuk vinden!
    xxx


    Be Your Own Anchor

    Ik kan wel even kijken of ik kan komen. Ik ga het proberen, maar ik weet het nog echt niet zeker.
    +
    Dan moeten er wel wat mensen komen :')

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 20:10 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Te ver weg voor mij, ghehe. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NiallxHoran schreef:
    hey!
    Ik woon in Zwolle, maar ik weet niet zeker of ik kan en mag:) Zou het wel leuk vinden!
    xxx

    Heeeuj. (: je kan altijd zeggen dat jemet een vriendin stad in gaat? Ga ik ook doen hoor (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    NiallxHoran schreef:
    hey!
    Ik woon in Zwolle, maar ik weet niet zeker of ik kan en mag:) Zou het wel leuk vinden!
    xxx

    zal ik je op de 'misschien-lijst' zetten ? (:


    i'm always the second choice, never good enough .

    Hmm... Ik woon helemaal in het zuiden dus t is wel ver weg.. Maargoed, als t in de vakantie is, en t wordt op een dag gepland dat ik kan, dan kom ik misschien wel -gratis reizen you know (krul)-
    Maargoed, zet me maar niet op misschien, cause i dont know yet ;p


    Inspiration can hit you any time

    Wandering schreef:
    Ik kan wel even kijken of ik kan komen. Ik ga het proberen, maar ik weet het nog echt niet zeker.
    +
    Dan moeten er wel wat mensen komen :')


    zal ik je op de 'misschien-lijst' zetten ? (: haha, tuurlijk komen er wel wat mensen. (hopelijk dan, haha.)


    i'm always the second choice, never good enough .